مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان خبر داد: آغاز به کار قرارگاه اشتغال لرستان

زیپو کالا: لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به پیگیری ثبت اشتغال در سامانه رصد از تشکیل قرارگاه اشتقال در استان آگاهی داد.
علی جهانی ششم بهمن در اولین جلسه قرارگاه اشتغال لرستان با اعلان اینکه با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال دستگاه های اجرائی امسال و تاکید مقام عالی وزارت بر نظارت، پایش و تحقق آن اظهار داشت: مهم ترین مسئله در طرح ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد نظارت و راست آزمایی است که در مرحله اول با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرائی به طور مجازی و در مرحله بعد با نظارت حضوری و مستقیم تمام طرح هایی که تسهیلات اشتغال زایی دریافت و اقدام به ایجاد اشتغال کرده اند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: قرارگاه اشتغال لرستان از روز شنبه هشتم بهمن ماه تا ۲۰ اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور کار نظارت بر تمام طرح ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد را به طور میدانی و حضوری انجام می دهد.
جهانی با اعلان اینکه گزارش های ناظرین و بازرسین از طرح ها جمع بندی می شود اشاره کرد: گزارش های دریافتی ایجاد شغل با سامانه جامع سانار که به عنوان یک ابزار کنترل و ارزیابی مناسب در سطوح ملی و استانی است و کدملی های ثبت شده به عنوان شاغل شدگان سال ۱۴۰۱ مطابقت می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: باتوجه به گزارش دریافتی از سامانه رصد و اشتغال تعهد شده دستگاه های اجرائی امسال این قرارگاه کمک می نماید تا صحت و تعهد اشتغال به وجود آمده در استان را مورد ارزیابی قرار می دهد.
وی با اشاره به وضعیت بیکاری در استان اشاره کرد: همه ارگان ها، دستگاه های اجرائی و نهادهای مردمی باید در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری جوان در استان کمک کنند.

منبع: