مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه ها: امنیت پروازها با اهمیت ترین مقوله فرودگاهی است

به گزارش زیپو کالا، مشاور مدیرعامل بر اهمیت به روز بودن فرودگاه ها اصرار کرد و اظهار داشت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.

به گزارش زیپو کالا به نقل از وزارت راه و شهرسازی غلامرضا رستمیان مشاور مدیرعامل در امور اجرائی فرودگاه ها در مراسم تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل فرودگاه های استان فارس با اعلان اینکه فرودگاه شیراز یکی از فرودگاه های پیشرو در کشور است، بر اهمیت به روز بودن فرودگاه ها اصرار کرد و اظهار داشت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.
رستمیان در این مراسم با اعلان اینکه فرودگاه شیراز یکی از فرودگاه های پیشرو در کشور است که پیشینه قابل دفاعی دارد، انتخاب مدیرکل برای این فرودگاه را با حساسیت بسیار بالا خواند.
وی با اشاره به تعاریف بین المللی و داخلی، فرودگاه ها را به عنوان یکی از حساس ترین و پیچیده ترین بخش های حمل و نقل عنوان نمود و اظهار داشت: یکی از مؤلفه های مهم برای سرمایه گذاری، داشتن زیرساخت های فرودگاهی در مناطق است و به عبارتی فرودگاه ها یکی از عوامل اثرگذار در تولید نیز به حساب می آیند.
وی با تأکید بر اهمیت به روز بودن فرودگاه ها اظهار داشت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت با اهمیت ترین مسئله در بخش فرودگاهی است و همه ما کارکنان فرودگاه، پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی در امتداد این اهداف در کنار یکدیگر تلاش می نماییم.
وی ضمن قدردانی از کریم آقایی برای مدیریت فرودگاه های استان فارس در دوران تصدی از همه کارکنان این اداره کل خواست همکاری لازم را با مدیریت جدید برای پیشبرد بهتر امور داشته باشند.
غلامرضا کریم آقایی مدیرکل سابق فرودگاه های استان فارس نیز در ادامه اظهار داشت: مسئولیت فرودگاهی دارای مشکلات عدیده ای است و خداوند متعال را شاکر هستم که در مدت مسئولیت و مدیریت اینجانب در اداره کل فرودگاه های استان فارس مشکل خاصی به وجود نیامد.
وی اضافه کرد: همیشه به مدیریت جمعی اهتمام داشته و معتقدم لازمه اداره یک مجموعه در قالب شهر فرودگاهی مسئولیت جمعی است.
کریم آقایی اظهار داشت: ایمنی و امنیت پرواز و مسافران فرودگاهی را با اهمیت ترین دغدغه و مسئولیت کاری خود دانست و اظهار داشت: در سایه امنیت، ایمنی نیز ایجاد می شود و رفاه مسافران را بدنبال خواهد داشت.
سرپرست اداره کل فرودگاه های استان فارس اظهار داشت: با اهتمام و تلاش و با تکمیل پروژه های شاخص اداره کل فرودگاه های استان فارس بدنبال ادای دین به شهر شیراز و ایران اسلامی هستیم. فخرالدین کشاورز اظهار از حسن نظر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و اعضای هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها برای اعتماد به وی قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با همکاری، هماهنگی و صدای واحدی که در مجموعه اداره کل فرودگاه های استان فارس وجود دارد، خدماتی را در شأن جایگاه این اداره کل و مردم شهر شیراز داشته باشیم.