تاخیر نیم روزه مسافران استانبول!

زیپو کالا: زیپو کالا: مسافران قشم ایر از استانبول به تهران که قرار بود ساعت ۱۳ روز گذشته به مقصد تهران حرکت کنند، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه گشتند و در نهایت بامداد امروز به تهران رسیدند.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، پرواز مسیر استانبول-تهران هواپیمایی قشم به شماره ۲۲۱۲ که مقرر بود روز گذشته شنبه یک بهمن ساعت ۱۳ صورت گیرد، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شد؛ درعین حال در صورتیکه با بیان تاخیر اولیه، برای پرواز ساعت ۱۷ شنبه برنامه ریزی شده بود، بعد از آن یک دفعه دیگر اعلام گردید پرواز ساعت ۲۱ استانبول را ترک می کند و در نهایت ساعت یک بامدادان امروز یکشنبه دوم بهمن، استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.
یکی از مسافران این پرواز به ایسنا اظهار داشت که در این ساعات، پذیرایی از مسافران انجام نشده است و حتی مامورین قشم ایر هم برای پاسخگویی به مسافران در فرودگاه حاضر نشدند.
دراین خصوص صابر نوروزی -مدیر روابط عمومی قشم ایر- درباره ی علت تاخیر پرواز این هواپیمایی به ایسنا اظهار داشت: باتوجه به نقص فنی هوایپمای قشم ایر به مسافران تهران به استانبول و استانبول به تهران اطلاع رسانی شد که تاخیر داریم؛ به مسافران اطلاع دادیم که ساعت ۱۷ به فرودگاه بیایند اما یک سری مسافران پیامک دریافت نکرده بودند و در فرودگاه حاضر شدند؛ بنا بر این برای این مسافران پذیرایی هم انجام شده و پیشنهاد هتل هم به مسافران داده شد.
وی افزود: ما تخمین زده بودیم که تا ساعت ۱۷ نقص فنی برطرف می شود، اما با وجود همه تلاش هایی که انجام شد، نقص فنی برطرف نشده و پس از آن هم تاخیر ادامه پیدا کرد و مدت زمان لازم برای رفع نقص فنی هم قابل پیش بینی نبود. البته ما کوشیدیم در این شرایط همه پروازها را برقرار نماییم و پروازی کنسل نشود و بتوانیم مسافران را به مقصد برسانیم.
مدیر روابط عمومی هواپیمایی قشم ایر در پاسخ به این که آیا پیشنهادی برای جابه جایی با یک ایرلاین دیگر به مسافران شده، اظهار داشت: مسافران می توانستند این کار را انجام دهند و حق طبیعی شان بود؛ ضمن این که حقوق قانونی مسافر از جانب شرکت به انجام می رسد و می توانند با بخش مسافری تماس بگیرند و شکایت خودرا ثبت کنند و اگر طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری خسارتی تعلق بگیرد، پرداخت می شود.