سخنان مدیر عامل بانک دی در مجمع عمومی

زیپو کالا: با برگزاری مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده بانک دی، صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ بانک به تصویب رسید.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا از روابط عمومی بانک دی، با برگزاری مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده بانک دی، صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ بانک به تصویب رسید. در این نشست که بامداد روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست سیدمحمود احمدی، رئیس هیئت مدیره بانک دی برگزار شد، سهامداران صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۹ را تصویب کردند.
علیرضا قیطاسی – مدیرعامل بانک دی در این مجمع ضمن عرضه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط هیئت مدیره بانک در چهار ماه گذشته اظهار داشت: بعد از استقرار هیئت مدیره جدید بانک و ابلاغ برنامه های عملیاتی شعب و ستاد از آغاز سالجاری، حرکت تمامی ارکان بانک بر مدار برنامه محوری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بازبینی سیاست اعتباری، افزایش شفافیت در قالب ضوابط ابلاغی، ارتقای فرایندهای کنترل ریسک اعتباری، گسترش و تجهیز مرکز آموزش کارکنان، عرضه تسهیلات خرد تا سقف یک میلیاردریال بدون ضامن و صرفا با عرضه گواهی کسر از حقوق، تقویت بخش حقوقی و وصول مطالبات از راه به کارگیری کارشناسان خبره با برنامه ریزی هدفمند برای فروش املاک مازاد بانک گوشه ای از عملکرد صد روزه هیئت مدیره جدید بوده است که آغازگر مسیر بهبود شاخصهای عملیاتی بانک است.
قیطاسی رعایت قوانین و ضوابط بانک مرکزی و حرکت در قالب سیاست های اقتصادی کشور را مهم ترین رویکرد هیئت مدیره در فرآیند تعامل با نهادهای بالادستی دانست و خاطرنشان کرد: در مدت کوتاه تصدی مدیریت بانک، با همراهی و حمایت بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار صورت های مالی منتهی به پایان اسفند سال ۱۳۹۹ مورد تایید قرار گرفت تا بعد از ۹ ماه شاهد بازگشایی نماد بانک باشیم.
وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که صبوری و اعتماد سهامداران به برنامه های هیئت مدیره کنونی بانک منتج به دریافت مجوز برگزاری مجمع شد، که این اقدام نوید دهنده روزهای امیدوارکننده برای سهامداران و سایر ذینفعان است.
مدیرعامل بانک دی ضمن اشاره به اینکه بانک دی بیشتر از یک میلیون سهامدار دارد که ۷۰ درصد آنها را ایثارگران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران می سازند، اضافه کرد: بازگشایی نماد دی و امکان معامله آن جزو مطالبات برحق جامعه هدف و سهامداران از هیئت مدیره بود که با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان بانک دی و تصویب صورتهای مالی گام مهمی در این راه برداشته شده است و بزودی هم صورت های مالی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بانک هم منتشر خواهد شد.
در انتها این مجمع بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی منتهی به سال ۱۳۹۹ مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت و اعضای هیات رئیسه مجمع به سوالات سهامداران و حاضران پاسخ دادند.

منبع: