با هدف جلوگیری از ترددهای غیرضروری در نوروز ۱۴۰۰ صورت گرفت؛ افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مركز امور مشتریان سایپا

مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر به نقل از سایپا، حمیدرضا خاکی رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با اعلان اینکه مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است، گفت: این مرکز با هدف کاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتکلهای بهداشتی، در ایام اجرای طرح استقبال از بهار که از ۲۷ اسفند ۹۹ شروع شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیشتر از ۶۴ هزار تماس مشتریان پاسخ داده است که این عدد نسبت به روزهای پیش از اجرای طرح، بیشتر از ۹۷ درصد رشد را نشان داده است.
وی با اعلان اینکه این رشد مبین اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا است، اضافه کرد: در این طرح که نتیجه یک همکاری خوب بین مرکز امور مشتریان گروه سایپا و شرکتهای سایپایدک و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی پیدا کرد.
وی اضافه کرد: در این میان میزان مشارکت نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیشتر از ۴۴ درصد بالا رفته است. از طرفی شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ بهبود پیدا کرده است.

منبع: