سرپرست شركت شهر فرودگاهی امام خمینی: پرواز حجاج از ترمینال یک فرودگاه امام انجام می شود

به گزارش زیپو کالا سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از ادامه پذیرش مسافران حج تمتع ۱۴۰۱ در ترمینال سلام و اعزام آنها از راه ترمینال اصلی فرودگاه اطلاع داد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، آقای سعید چلندری اظهار داشت: تمام مسافران حج تمتع ۱۴۰۱ از ترمینال سلام عازم می شوند و ابتدا مراحل چک و بازرسی های پلیس فرودگاه صورت می گیرد و سپس در سالن ترانزیت، گذرنامه و کارت ها گرفته شده و نهایتا مهر خروج زده می شود.
وی ضمن اشاره به انتشار تصاویری که نشان داده است مسافران از ترمینال یک فرودگاه سوار هواپیما می شوند بیان نمود: برخی اهل فن معتقدند سیکل یا cycle (گردش در فرودگاه) رخ می دهد به همین خاطر پرواز از ترمینال یک صورت می گیرد.
چلندری تصریح کرد: از ترمینال سلام تا ترمینال یک، ۷ دقیقه فاصله وجود دارد از همین رو از اتوبوس های ولوو برای جابجایی حجاج استفاده می نماییم تا در راه بتوانند روی صندلی بنشینند که البته هزینه تأمین این اتوبوس ها را شهر فرودگاهی پرداخت کرده است.
وی با اشاره به اینکه از این پس تمام سفرهای زیارتی از ترمینال سلام انجام می شود خاطرنشان کرد: در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز با مشکل مواجه بودیم که این امر رفع شده است.
چلندری در انتها در مورد تسویه حساب با بنیاد مستضعفان بعنوان سازنده ترمینال سلام خاطرنشان کرد: با رئیس بنیاد مستضعفان گفتگوهای خوبی داشتیم و قرار شد بدهی های خویش را به صورت اقساطی پرداخت نماییم.