شاخص توسعه هر کشوری به نیروی انسانی آن بر می گردد

به گزارش زیپو کالا، معاونت توسعه مالی صندوق بازنشستگی فولاد ایران با اشاره به شعار سال و نقش کلیدی نیروی انسانی اظهار داشت: شاخص توسعه هر کشوری به نیروی انسانی آن بر می گردد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، یکی از طرح های مهم کشور طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت است. ایران ششمین کشور تولیدکننده کربن جهان است که در بخش کاهش کربن رتبه ۴۲ را دارد. یکی از مسئولیت های اجتماعی واحدهای تولیدی کمک به ایجاد فضای سبز برای کاهش سطح کربن تولیدی خود است. امروز در نشست خبری شرکت خدمات عمومی فولاد ایران زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دستور کار قرار گرفت.
حسین وجودی یزدی از مدیران مربوطه ضمن اشاره به اهمیت موضوع اضافه کرد: آزمایش های لازم از طرف کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی در عرصه آب و خاک محل های مشخص شده انجام شد و در نهایت تصمیم گرفته شد تا در جهت کاشت درختان مثمر ۲۰۰ اصله نهال که حدود ۱۷۰ نهال در ارتباط با دو درخت انار و زیتون است و باقی سایر درختان با مسؤلیت این مجموعه کاشته شود.
تحقق شعار سال و اهمیت نیروی انسانی
در ادامه نشست یدالله راشدی، معاونت توسعه مالی صندوق بازنشستگی فولاد ایران ضمن اشاره به شعار سال و نقش کلیدی نیروی انسانی اظهار داشت: شاخص توسعه هر کشوری به نیروی انسانی آن بر می گردد.
وی اظهار داشت: اگر هر فردی در جای درست قرار گیرد قطعا مدیریت فعالیت ها هم به درستی صورت می گیرد و آثار آن در خروجی عملکردها نمود پیدا می کند.
راشدی ضمن اشاره به اهمیت درختکاری اظهار نمود: در احادیث و روایت دین اسلام از طرف بزرگان دین تاکید زیادی به کاشت درخت و تولید نهال شده است. ازاین رو نوسازی فضای سبز در محوطه واحدهای تولیدی ضروری می باشد.
مسؤولیت اجتماعی شرکتهای تولیدی فراتر از حوزه اقتصاد بوده و باید همه تولیدکنندگان خودرا ملزم به رعایت استانداردهای زیست محیطی کنند.

منبع: