هزینه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی برای ۵۲۳۰ واحد مسکونی مهر پردیس

به گزارش زیپو کالا، سرپرست شرکت عمران شهر های جدید ایران اظهار داشت: برای تکمیل ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهر های جدید امروز در آئین افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس، اظهار داشت: از صبوری متقاضیان مسکن مهر باید تشکر کرد و نسبت به تکمیل واحدهای مسکونی مهر، وزارت راه و شهرسازی هزینه های بسیاری را متقبل کرد؛ ۵۷ میلیارد تومان برای دیوار سازی هزینه شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی پرداخت شده که صرفا بخشی از این مبالغ توسط خود مردم تأمین شده بود.
وی تصریح کرد: زمانیکه از پیمانکاران بدعهد پروژه های واحدهای مسکونی را گرفتیم، متقاضیان گمان می کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم.
این مسؤول اضافه کرد: از سال قبل در رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی بحث های زیست پذیری و شهرسازی در جهت توسعه مسکن، ساخت و ساز الویت قرار گرفته و تأکیدات ویژه ای بر توسعه فضای سبز خواهیم داشت.
غفوری خاطرنشان کرد: فاز ۱۱ پردیس مشکلاتی داشت که الان بعضی از این مشکلات رفع شده و در برنامه است تا در هفته دولت سال آینده ۴ هزار و ۵۷۵ واحد در فاز ۱۱ تکمیل و بهره برداری شود.

منبع: