کالاها ۳۰ درصد ارزان تر در نمایشگاه های عید تا عید عرضه می شود

به گزارش زیپو کالا، معاون وزیر صمت اظهار داشت: در نمایشگاه های عید تا عید انواع کالاها ۱۵ تا ۳۰ درصد ارزان تر عرضه می شود.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، علیرضا شاه میرزایی روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه بهاره در بوستان ارم گفت: گوشت، مرغ و شکر با قیمت مصوب دولتی در این نمایشگاه ها عرضه می شود و سایر کالاها با قیمت عمده فروشی و ۱۵ تا ۳۰ درصد ارزان تر در نمایشگاه عرضه می شود.
وی اضافه کرد: با تاکید وزیر صمت عرضه کالاهای اساسی مردم همچون گوشت، مرغ و شکر با حجم بیشتری در نمایشگاه های بهاره و عید تا عید عرضه می شود.
معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلان اینکه این نمایشگاه ها از روز چهارشنبه ۱۶ تا ۲۵ اسفند ماه عرضه می شود، اظهار داشت: این نمایشگاه ها توسط اتاق اصناف ایران و با نظارت وزارت صمت برگزار شده است.
وی اشاره کرد: در این نمایشگاه ها کالاهایی در عرصه مواد غذایی، آجیل و خشکبار و پوشاک است.
۲۶ نمایشگاه عید تا عید در استان تهران بر پا شد
محمود سیجانی مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان تهران با اعلان اینکه ۲۶ نمایشگاه عید تا عید در این استان برگزار شده است اظهار داشت: ۶ نمایشگاه برای شهر تهران و مابقی در شهرستان های این استان فعال گردیده است.
وی اضافه کرد: غرفه های عرضه کالا های تنظیم بازار در این نمایشگاه ها فعال است علاوه بر مایحتاج اولیه ماه مبارک رمضان مثل خرما، گوشت، روغن، کالاهایی مثل آجیل و خشکبار، کیف و کفش، لوازم خانگی، پوشاک وغیره عرضه می شود.
سیجانی اشاره کرد: این نمایشگاه ها توسط اتاق اصناف برگزار و قیمت گذاری توسط کارشناسان اتحادیه های مرتبط صورت خواهد گرفت و علاوه بر حضور بازرسان اتاق اصناف، بازرسین اداره کل صمت نیز بر نرخها نظارت خواهند داشت.
به گفته وی، ۵۰۴۰ غرفه در نمایشگاه های بهاره استان تهران فعال است.

منبع: