تکمیل ۵۰ طرح معدن و صنایع معدنی طی ۲ سال

به گزارش زیپو کالا، رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: از شروع شروع به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، بنا بر اعلام سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران امیر خرمی شاد با اعلان اینکه از شروع آغاز به کار دولت سیزدهم ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدنی و صنایع معدنی را در سراسر کشور تکمیل کرده است، اظهار داشت: این طرح ها از سال ۱۴۰۰ به بعد تکمیل شده است.
رئیس هیأت عامل ایمیدرو گفت: ارزش پروژه های یاد شده به بالای یک میلیارد دلار می رسد که حوزه های مختلف معدن و صنایع معدنی را در بر می گیرد.
وی اضافه کرد: زنجیره های مس، فولاد، طلا، آلومینیوم و همین طور امور زیربنایی در بخش راه سازی، برق رسانی، راه اندازی جاده و پست اسکله در نقاط مختلف کشور جز مجموعه طرح های تکمیل شده از شروع دولت سیزدهم بوده است.
خرمی شاد بیان داشت: با بهره برداری از این طرح ها ۳ هزار و ۸۸ نفر اشتغال مستقیم و ۱۱ هزار و ۸۷ نفر اشتغال غیر مستقیم به وجود آمده است.

منبع: