بزرگترین رویداد صنعت ساختمان میزبان دانش بنیان های ایرانی

به گزارش زیپو کالا، پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور هیاتی تجاری در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امارات متحده عربی-دبی برپا خواهد شد.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، این رویداد که ۱۳ تا ۱۶ آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود، بعنوان بزرگ ترین رویداد صنعت ساختمان در جهان معرفی شده و در مرکز تجارت جهانی دبی در محورهای «کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی»، «طراحی، دکوراسیون داخلی، معماری»، «مواد و مصالح ساختمانی، رنگ»، «سیستم های تهویه مطبوع و هواساز»، «درب و پنجره و نما»، «هوشمندسازی و تکنولوژی انرژی خورشیدی»، «شیرآلات بهداشتی و چینی بهداشتی» و «ماشین آلات ساختمان و راه سازی» برگزار می شود.
نمایشگاه صنعت ساختمان دبی Big5 بزرگترین و مؤثرترین رویداد صنعت ساختمان است که هر سال در مرکز تجارت جهانی دبی بعنوان دروازه ای بین شرق و غرب دنیا عمل می کند. هدف از برگزاری این رویداد متحد کردن جامعه جهانی ساخت وساز و عرضه نوآوری، دانش و فرصت های تجاری پیشروی صنعت، اتصال و رشد ذینفعان این حوزه است.
این نمایشگاه که تسریع پیشرفت در صنعت ساخت و ساز برای پشتیبانی از رشد اقتصادی و ترویج یک محیط زیست سالم تر و پایدارتر در سرتاسر جهان را دنبال می کند؛ فرصت مناسبی برای شرکتهای دانش بنیان و فناوران ایرانی است تا بتوانند با حضور در پاویون ایران؛ محصولات، خدمات و توانمندی های خویش را عرضه کنند و به نمایش بگذارند.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، علاقه مندان، فعالان صنعت ساختمان، شرکتهای دانش بنیان و فناور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت غرفه به آدرس https: //www.safirgiti.com/big5/ رجوع کنند.

منبع: