عضو كمیسیون اقتصادی مجلس: ظرفیت ها برای تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید بسیج شود

به گزارش زیپو کالا، از گیلان نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، اظهار داشت: سیاست های کلی و برنامه هایی که باید در این جهت صورت گیرد عموما مشخص است و از ین جهت، ظرفیت ها برای تحقق شعار سال باید بسیج شود.
غلامرضا مرحبا در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر ضرورت عمل به سفارش های رهبر معظم انقلاب و اهمیت تحقق شعار سال، اظهار داشت: نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری، باید در عمل معنا شود و به شکل واقعا عملیاتی نه به شکل تبلیغاتی، مورد توجه تمام دست اندرکاران کشور قرار بگیرد.
وی ادامه داد: امیدوار هستیم که این استراتژی و این هدف عالی که توسط مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی عنوان شد، از جانب همگان و با درک این ضرورت که دغدغه ایشان بوده و برای توسعه کشور اعلام شده، همه امکانات و توجه کشور به این مورد بسیار مهم بسیج شود تا در سال آینده همه ما مسئولان در پیشگاه ملت سرافراز ایران اسلامی از موفقیت هایی که در زمینه اقتصادی به دست آورده ایم برای آنها صحبت نماییم.
مرحبا با اشاره به این که تحقق شعار سال مقام معظم رهبری باید اولویت کاری همه مسئولان دستگاه های اجرائی باشد و برای تحقق آن از تمام ظرفیت ها و امکانات کشور نیز به شکل مطلوب استفاده شود، اشاره کرد: با اهمیت ترین هدف نامگذاری امسال به نام «مهار تورم، رشد تولید» از طرف مقام معظم رهبری توجه ویژه به مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصادیست و در چند سال اخیر شعارهای سال بر پایه مسائل اقتصادی بوده که یک مسئله حیاتی و مهمست.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کرد: شعار سال جدید که به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، دقیقا مکمل هم هستند یعنی ما با کنترل تورم و نقدینگی و یک انضباط اقتصادی، خواهیم توانست تولید را افزایش دهیم و یک رشد اقتصادی مطلوب نیز داشته باشیم.
وی اشاره کرد: برای تحقق شعار سال، رونق تولید لازمه فعالیت ها است و همه کسانی که نسبت به این امر مسئول هستند باید تمام همت خودرا برای کم کردن تورم و رشد تولید به کار بگیرند.

منبع: