مدیر شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز خبرداد ذخیره سازی بیشتر از ۱ و شش دهم میلیون لیتر بنزین یورو ۴ برای نوروز در اهواز

به گزارش زیپو کالا، خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز از ذخیره سازی بیشتر از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ برای نوروز اطلاع داد.

عبدالکریم محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: بیشتر از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ به منظور پاسخگویی به نیاز شهروندان و گردشگران نوروزی در انبار نفتی نظامیه اهواز ذخیره سازی شده است.

وی اضافه کرد: با عنایت به ذخیره سازی انجام شده به مدیران جایگاه های سوخت تاکید شد که ذخایر بنزین و گازوییل خویش را تکمیل کنند تا مشکلی در عرضه خدمات به مردم در این ایام به وجود نیاید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز ضمن اشاره به اجرای طرح ویژه نوروزی نظارت بر جایگاه های سوخت اظهار داشت: این طرح با هدف رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در استان در ۱۰ ناحیه و ۲۲ شهرستان با مشارکت واحدهای ایمنی، نظارتی و روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه می یابد.

محمدی اظهار داشت: در این طرح نظارت بر کمیت و کیفیت سوخت از مبدا تا مصرف نهایی در جایگاه های سوخت مورد بررسی قرار می گیرد. همینطور بر تنظیف نمازخانه ها و سرویسهای بهداشتی جایگاه ها هم نظارت می شود.

وی در مورد فعالیت جایگاه های گاز اضافه کرد: جایگاه های گاز سی ان جی در خوزستان در روزهای نوروزی به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در انتها اظهار داشت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده تخلفات احتمالی مراتب را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.