وحیدی در صحن مجلس: نیروهای غیررسمی و شرکتی باید تبدیل وضعیت شوند

به گزارش زیپو کالا، نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهار داشت: نیروهای غیررسمی و شرکتی باید تعیین تکلیف شوند و اگر دولت نمی خواهد تعیین تکلیف شود باید به صورت شفاف اعلام نماید.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی عنوان کرد: آقای رئیس جمهور! شما در زمان انتخابات وعده دادید مبحث قراردادهای مختلف کار را ساماندهی کنید.
وی متذکر شد: رئیس جمهور در زمان انتخابات می گفت افراد در یک محیط و یک مدرک تحصیلی کار کنند و قراردادها و حقوق آنها متفاوت باشد اما علیرغم این دولت و سازمان امور استخدامی تابحال لایحه ای برای تبدیل وضعیت نیروها به مجلس عرضه نکرده است.
وی بیان نمود: مجلس شورای اسلامی طرح ساماندهی کارکنان دولت را در دستور کار قرار داده و این طرح به دنبال ساماندهی نیروهای غیررسمی است اما نماینده دولت در صحن مجلس می گوید این طرح بار مالی دارد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت پست ها را با عدالت پر می کرد این شرایط به وجود نمی آمد. اگر دولت نمی خواهد نیروهای غیررسمی تعیین تکلیف شوند، باید به صورت شفاف این مورد را اعلام نماید.