مدیرعامل شركت توسعه نیشكر و صنایع جانبی: با همکاری سازمان انرژی اتمی کیفیت محصولات نیشکر بالا می رود

به گزارش زیپو کالا، خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ضمن اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری فناورانه میان سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری سازمان انرژی اتمی کیفیت محصولات تولید در شرکت توسعه نیشکر بالا رود.

عبدعلی ناصری در آیین امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که امروز ۱۲مهرماه در محل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزایی انجام شد، اظهار نمود: انتظار داریم سازمان انرژی اتمی برای افزایش کیفیت کار شرکت توسعه نیشکر با ما همکاری داشته باشد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، وی ضمن اشاره به پیشنهاد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای همکاری با سازمان انرژی اتمی ایران اضافه کرد: استقبال خوبی از این پیشنهاد شده است تا در صنعت MDF، شکر و کشاورزی از همکاری انرژی اتمی استفاده گردد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: تابحال همکاریهای خوبی میان سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت توسعه نیشکر در بحث اصلاح نباتات و ضد عفونی و بهداشتی کردن مواد افزودنی به شکرهای طعم دار انجام شده است و الان انتظار داریم در ارتباط با کاهش میزان ضایعات انبار و انبار داری شکر به کمک نیشکر بیایند و بتوانیم از خدمات انرژی اتمی استفاده نماییم.

ناصری اظهار داشت: غرب فکر می کند به دنبال بمب هسته ای هستیم اما همه می دانند که ایران به دنبال استفاده از انژی اتمی در فعالیتهای صلح آمیز است. یکی از این فعالیت ها استفاده از دانش هسته ای در کشاورزی و صنعت نیشکر است.

وی در انتها ضمن اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری فناورانه میان سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری سازمان انرژی اتمی کیفیت محصولات تولیدی در شرکت توسعه نیشکر بالا رود.

منبع: