وزیر اقتصاد و دارایی عنوان كرد؛ لزوم بررسی دقیق طرح کالا برگ الکترونیک

به گزارش زیپو کالا به گزارش زیپو کالا، وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به طرح هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: باید نقاط ضعف و قوت طرح کالا برگ الکترونیک به دقت رصد شود.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، احسان خاندوزی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح هدفمندی یارانه ها یکی از اقدامات مثبتی است که منجر به بهبود شرایط اقتصادی در کشور می شود و البته طبق طرح مجلس دولت باید از ساز و کارهایی مانند کالا برگ الکترونیک در این طرح استفاده نماید.
وی عنوان کرد: باید نقاط ضعف و قوت این طرح بصورت دقیق بررسی شود و در بعضی از استانها گزارش هایی دریافت شده است که تا ابتدای شهریور ماه تجمیع می شود و در نهایت در این خصوص تصمیم گیری می شود.
وزیر اقتصاد و دارایی اضافه کرد: یکی دیگر از طرح های دولت برای تقویت استانها متمرکز شدن مالیات شرکتها و هزینه در استانها مبدا است.
خاندوزی اظهار داشت: توازن اقتصاد منطقه ای در دستور کار است و بدین سان استانها با تفویض اختیارات دراین زمینه توانمند تر می شوند.
وی مبلغ مالیاتی که که به استانها برگشت داده می شود را بیش از ۶ هزار میلیارد تومان عنوان نمود که سبب توانمندی شهرداری می شود.

منبع: