درخواست تشكل های كشاورزی از پیمان پاك؛ نمایشگاه دام و طیور به تشکل های بخش کشاورزی واگذار شود

زیپو کالا: برخی از تشکل های کشاورزی، خواهان واگذاری نمایشگاه دام و طیور به تشکل های این بخش شدند.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، برخی از تشکل های کشاورزی در نامه ای به علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران خواهان واگذاری امور برگزاری نمایشگاه دام و طیور به این تشکل ها شدند.
در متن این نامه آمده است:
احتراماً به استحضار می رساند که امضاءکنندگان ذیل، اتحادیه ها و تشکل های صنعت دام و طیور کشور هستند که سال هاست نارضایتی خویش را از چگونگی برگزاری نمایشگاه دام و طیور اعلام داشته ایم ولی تابحال هیچ گوش شنوایی وجود نداشته است، مکرراً در سالهای گذشته به مسئولین وقت تذکر دادیم ولی ظاهرا منافعی غیر از منافع بهره برداران وجود دارد و به درخواست تشکل ها وقعی نهاده نشده و تدبیری اندیشه نشده است.
تشکل های صنعت، تجربه برگزاری این نمایشگاه را از سال ۱۳۸۵ که مجوز به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده بود داشته و بی گمان از آن زمان تابحال هیچ نمایشگاهی همانند آن برگزار نشده است.
اتحادیه ها از زیرمجموعه های بزرگی همچون مرغ گوشتی، تولیدکنندگان جوجه یک روزه گوشتی، مرغ تخم گذار، کارخانجات خوراک دام و طیور، کشتارگاه ها، مراکز جمع آوری شیر، تأمین کنندگان نهاده و… برخوردار می باشند که می توانند در هرچه کاربردی تر برگزار شدن این نمایشگاه گام های مؤثرتری بردارند. همچنین، کلیه بهره برداران و تولیدکنندگان از اعضای اتحادیه های سراسری صنعت دام و طیور کشور هستند.
علیهذا، از حضرتعالی خواهشمندیم که در مورد واگذاری نمایشگاه دام و طیور کشور به خود تشکل های صنعت که همواره در خلال سالهای گذشته درخواست داشته اند مساعدت و دستورات لازم را صادر فرمایید و به این ناعدالتی چندساله آخر دهید.

منبع: