توقف فروش محصولات جانسون اندجانسون در روسیه

زیپو کالا: شرکت آمریکایی چندملیتی فعال در حوزه داروسازی، تولید تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و خدمات بسته بندی کالاهای مصرفی جانسون اندجانسون، فروش محصولات مراقبت شخصی در روسیه را متوقف می کند.
به گزارش زیپو کالا به نقل از رویترز، جانسون اندجانسون اعلام نمود که فروش محصولات مراقبت شخصی در روسیه را متوقف می کند و به سایر شرکت هایی می پیوندد که در واکنش به حمله این کشور به اوکراین، تجارت خودرا در این کشور محدود کرده اند.
جانسون اندجانسون عنوان کرد: به عرضه داروها و تجهیزات پزشکی در منطقه ادامه خواهد داد برای اینکه این داروها از تحریم های غرب مستثنی شده اند.
جانسون اندجانسون، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در جهان است. این شرکت که حدود یک درصد از فروش خودرا از روسیه دریافت می کند.
شرکت، اب وی یک شرکت زیست داروی مبتنی بر تحقیق اوایل ماه جاری اعلام نمود که بطور موقت فعالیت تمام محصولات خود در روسیه را به حالت تعلیق درآورده است.
یلای لی لی اند کامپنی و فایزر از داروسازان بزرگ آمریکایی اعلام نموده اند که قصد دارند سرمایه گذاری ها و تبلیغات خودرا در روسیه متوقف کنند اما متعهد شده اند که به عرضه دارو و تجهیزات پزشکی ادامه دهند.

منبع: