فردا صورت می گیرد معرفی ۸ طرح استارت آپی حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه گذاران خطرپذیر

زیپو کالا: سی و هفتمین رویداد «دوشنبه های استارت آپی» در زمینه اینترنت اشیاء برای شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر در این عرصه، ۱۳ دی ماه جاری انجام می شود.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، سی و هفتمین رویداد «دوشنبه های استارت آپی» در زمینه اینترنت اشیاء بمنظور سرمایه گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه گذاران و ارائه هشت استارت آپ در زمینه اینترنت اشیاء به سرمایه گذاران خطرپذیر به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می گردد.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد از ساعت ۱۰ بامداد فردا شروع می شود و علاقه مندان می توانند جهت حضور در آن به لینک online.inif.ir/ch/demoday مراجعه کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در امتداد ماموریت خود در خصوص تامین مالی توسعه فناوری و خصوصاً فناوری های پیشرفته و اولویت دار، در قالب برنامه «هم سرمایه گذاری» با صندوق های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر را آغاز نموده است. در برنامه هم سرمایه گذاری، استارت آپ ها و دارندگان طرح های سرمایه پذیر، طرح و مدل کسب وکار خودرا به عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می کنند. در صورتیکه یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، بعد از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب وکار، تصمیم به سرمایه گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت آپ یا طرح سرمایه پذیر را تامین می کند.

منبع: