عکس ویلا طراحی مدرن چگونه است

طراحی ویلا مدرن یکی دیگر از موضوعاتی است که ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. هزینه ساخت ویلا برای طراحی ویلا به سبک مدرن شما باید در گام اول یک کانسپت جدید و مدرنی در نظر داشته باشید.

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن یکی دیگر از موضوعاتی است که ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. هزینه ساخت ویلا برای طراحی ویلا به سبک مدرن شما باید در گام اول یک کانسپت جدید و مدرنی در نظر داشته باشید. شرکت ما با بهر گیری از مجرب ترین مهندسان و متخصصان عرصه آماده ارائه انواع خدمات از طراحی ویلا گرفته تا نحوه ساخت آن به شما میباشد. شما اگر قصد طراحی و ساخت را دارید حتما با مشاورین و مهندسین ما تماس حاصل بفرمائید تا بهترین مشاوره را با شما در میان بگذارند.

هزینه ساخت ویلا مدرن

هزینه ساخت ویلا مدرن زمانی که شما قصد دارید که یک ساخت ویلا  را طراحی کنید ابتدا باید سازه، نقشه های معماری، تاسیسات برق، و مکانیک را مهیا کنید و همه این نقشه ها باید کانسپیتی داشته باشند یعنی بدون مفهوم نباشند. در کل طراحی ویلا یک طراحی کانسپت محور میباشد که معماران و آرشیتکت ها بر اساس نقشه هایی که به ذهنشان میرسد پلان اولیه یا هندسه ابتدایی و نمای ویلا را معرفی میکنند. طراحی ویلا مدرن به همین خاطر میباشد که قیمت طراحی ویلا در بین معماران و طراحان ویلا بسیار متفاوت از همدیگر است. برخی واقعا دارای ایده های نو و خلاقانه ای هستند که نقشه های براساس مد روز ترسیم میکنند و برخی دیگر نقشه های معمولی را ترسیم میکنند. باید فرقی بین این دو گروه از معمارن باشد. شما باید یک ویلا را طراحی کنید که در بین مردم خاص و تک باشد و طراحی منحصر بفردی داشته باشد.  نقشه آن بر اساس نقشهای روز گرفته باشد. در طراحی ویلا  یا نقشه سه بعدی میتواند برگرفته از همه چیز باد از طبیعت گرفته تا دریا و بیابان. مثلا برخی از ویلا ها وجود دارند که در داخل دریا یا درون آب ساخته شده اند و برخی هم در دل جنگل یا بیابان درست شده اند. برای دریافت کانسپت یا نقشه سه بعدی زیبا میتوانید به یک معمار با تجربه مراجعه کنید. امروزه در بین مردم کانسپت ها بسیار محبوب شده اند آنهم بدلیل زیبا بودن و طراحی شکیل آنها که چشم هر بیننده ای را به خود معطوف میکند. برای طراحی کانسپت مورد علاقه خود میتوانید آنرا برای معمار مورد نظر تعریف کرد تا او بتواند یک نقشه یا کانسپت زیبا برای شما طراحی کند.

ساخت ویلا مدرن

هنگامی که کانسپت گذاری یا نقشه با موفقیت و طبق نظر شما به پایان رسید باید یک ایده نو و مدرنی را طراحی کنید.برای دیدن الگوهای و ایده های مدرن میتوانید با مراجعه به قسمت طراحی شرکت ما یک ایده جدید و مدرن را انتخاب کنید. ایده هایی که برای طراحی یک ویلا وجود دارد به سه قسمت تقسیم بندی میشود:

  •  طراحی نقشه معماری: همانطور که از اسم اون پیداست به تفکیک و اختصاص فضاهای مختلف داخل ویلا اشاره خواهد داشت.
  •  طراحی دکوراسیون داخلی  بر زیبایی فضاهای داخلی ویلا اشاره دارد
  • طراحی نما: یکی از بخش های مهم در ساخت ویلا است که باید به دقت هر چه لازم آنرا انجام داددر این مرحله شما با داشتن یک ایده مدرن میتوانید یک ویلای لاکچری و مدرنی را بسازید.

نقشه ویلا مدرن

نقاشی ساختمان در طراحی نقشه معماری ویلا المان هایی مانند: سالن اصلی پذیرایی، ورودی ویلا، اتاق خواب ها، اتاق نشیمن، و سایر قسمت های طراحی ویلا و مشخص میشود. و هر کدام از این بخش هایی که گفتیم براساس استانداردهایی طراحی خواهند شد. برای طراحی نقشه معماری ویلا حتما نقشه های خوبی را ترسیم کنید که پس از ساخت ویلا دوباره مجبور به تغییر نقشه داخلی نشوید. برای  نظر شما بسیار مهم خواهد بود. چون برخی از مردم دوست دارند که یک سالن پذیرایی بزرگی داشته باشند هزینه ساخت یا اتاق خواب بزرگی داشته باشند و برخی هم دوست دارند که سقف سالن پذیرایی آنها مرتفع باشد. طراحی ویلا مدرن شما باید نظر خود را به معمار ترسیم کننده نقشه بگوئید تا نقشه را بر اساس معیارهای شما طراحی کند.

دکوراسیون داخلی مدرن

بازسازی خانه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا دومین گام برای ساخت ویلا میباشد که پس از تمام شدن مراحله سفت کاری ویلا انجام میشود. طراحی ویلا مدرن البته ابتدا کار باید نقشه شما مورد تایید شهرداری قرار بگیرد و بعد از آن شما میتوانید مراحل اجرای اسکلت، فنداسیون، اجرای سقف ها، اجرای دیوراها رو انجام بدید تا نوبت به قسمت نازک کاری داخلی برسد. در هنگام طراحی داخلی ویلا طراحی آن طبق کانسپت یا نقشه مورد نظر شما انجام میگیرد. و این یک قسمت مهم و تخصصی است که باید به افراد ماهری سپرده شود. شما اگر در این بخش از یک تیم متخصص استفاده نکنید قطعا نقش یا کانسپت مورد نظر خود را نمیتوانید اجرا کنید و تلاش شما بی فایده میباشد. برای داشتن یک ویلای لاکچری باید طراحی دکوراسیون داخلی را بخوبی انجام دهید. شما میتوانید طراحی دکوراسیون داخلی ویلاخود را به دو سبک مدرن و کلاسیک انجام دهید. هزینه قطعا طراحی داخلی از طراحی سبک مدرن پیروی میکند و نمیتوان طراحی سبک دیگری را اجرا کرد یا تلفیقی انجام داد چون اون زیبایی مورد نظر شمارو نخواهد داشت. این نکته رو حتما فراموش نکنید که نباید سبک مدرن و سبک کلاسیک را باهمدیگر ترکیب کنید چون این دو سبک خیلی از همدیگر متفاوت هستند یعنی در سبک زیبایی شناختی و استفاده کردن از عناصر باهمدیگر در تضاد میباشند. میتوان از سبک ترکیبی برای طراحی دکور داخلی استفاده کرد. که در این نوع سبک شما هر نور و رنگی را میتوانید استفاده کنید و فضاهای مختلف را با نورهای ترکیبی زیبایی خاصی ببخشید.

طراحی نمای مدرن

ظراحی نمای مدرن یکی دیگر از مراحلی است که بعد از انجام طراحی دکوراسیون داخلی ویلا میتوان آنرا انجام داد. این مرحله یکی از مراحل سخت و مهم در است که باید با دقت هر چه لازم انجام شود. نوع زاویه بندی و استفاده از متریال ها در نماهای مدرن گاهی با همدیگر متفاوت هستند. احجام مختلف و استفاده از قاب بندی های مکعبی برای نمای ویلا پیشنهاد شرکت ما به شما است که برای نمای خارجی ویلا خود میتوانید استفاده کنید.

مدرن ترین و خلاقانه ترین ویلا

۵۵ بلر جاده خانه خلاق است که شما را با جزئیات ، مدرن ترین و خلاقانه ترین ویلا ایده های طراحی و راه حل های خلاقانه از مشکلات معماری شما را متحیر خواهد کرد. به این شاهکار نگاهی بیندازید و ببینید چرا این خانه خلاق جایزه "ساختمان سال" را به دست آورد! در بین تمام خانه های زیبایی که تاکنون منتشر کرده ام ، ۵۵ Blair Road home جایگاه خاص خود را در ذهن من دارد. ظرافت و خلاقیت ویژگی هایی است که فضای کاملاً مشخص را در داخل و خارج از خانه تعریف می کند ، حتی اگر من به هیچ وجه نمی توانم فضای داخلی فضای زندگی را جدا کنم ، این یکی از دلایلی است که من این خانه را بسیار جذاب و چشمگیر می دانم.  مطابق گفته Ong & Ong Pte Ltd ، دفتر معماری در پشت این پروژه ، ایده اصلی "ایجاد یک فضای زندگی با طرح آزاد و در عین حال ارتقاء فضای داخل و خارج" بود. که آنها کاملاً انجام داده اند. بیایید در این خانه خلاق شگفت انگیز قدم بزنیم.

در جلوی ۵۵ جاده بلر ایستاده اید ،شما متوجه چیزی نیستید که نمای داخلی مدرن را در آن طرف دیوار به شما بخشد. نمای زیبا و بسیار جزیی و زیبا به سبک سنتی بازسازی شده است. با تحقق آرزوی مالک در مورد فضای زندگی روشن ، نمای نیز به رنگ سفید انجام شد. به محض ورود ، خود را در یک لابی باریک و ویلا مینیمال با دو نقاشی بزرگ مدرن در دیواره های چپ و راست و پله های مارپیچی خیره‌کننده درست جلوتر خواهید دید. پشت پله های مبل زیبا و معاصر مدرن شما را به شگفت انگیزترین قسمت از این خانه خلاقانه ، روباز باریک با درخت فرنگیپانی (باغ) و پل چوبی منتهی به آشپزخانه در آن طرف استقبال می کند. به سادگی خیره کننده! (btw. Frangipani Century) درختی بومی است که با فرهنگ های بودایی و هندو مرتبط بوده است.

بازسازی ویلا طبقه اول اتاق خواب مدرن و فوق العاده باورنکردنی با خلأ بزرگی را ارائه می دهد که منظره ای از طبقه اول ،  مطالعه و حمام اختصاصی را فراهم می کند. معماران به جای پوشاندن سطح کاملاً باریک طبقه کاملاً باریک ، برعکس آن را انجام دادند. وی گفت: "تاب آوردن نور به این طرح بلند یک نکته مهم بود. یک چاه بزرگ ، دو بخش خانه را تقسیم می کند و امکان نفوذ حداکثر نور به فضاهای زندگی را فراهم می کند. روکش فلزی دیواری آلومینیومی به دور خلاء پیچیده می شود. نوارهای آلومینیومی نور را به فضای زندگی نشان می دهند. خلأ نه تنها به عنوان یک چاه بزرگ چراغ عمل می کند بلکه تهویه طبیعی داخل خانه را نیز ترغیب می کند. " خلاق است ، اینطور نیست؟

منبع: https://www.evimshahane.com