مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خوزستان عنوان كرد ادامه اجرای پروژه های فاضلاب در اهواز

به گزارش زیپو کالا خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: بارندگی های ۲۴ اخیر اهواز مشکلی در بحث آبگرفتگی شهر اهواز به وجود نیاورد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، درباب آخرین وضعیت آبگرفتگی اهواز بعد از بارندگی های ۲۴ ساعت اخیر اظهار نمود: خوشبختانه با توجه به این که میزان بارش ها در طول یک روز اخیر کم بوده، مشکلی در بحث آبگرفتگی در اهواز به وجود نیامد.

وی اضافه کرد: بررسی هایی که از مناطق مختلف انجام شده بیان کننده این است که مساله ای درباب آبگرفتگی در معابر و مناطق مختلف اهواز وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: این بارش ها هیچ مشکلی را برای پروژه های فاضلاب در دست اجرا در شهر اهواز به وجود نیاورده و پیمانکاران این طرح ها بدون وقفه درحال اجرای طرح ها هستند.

کرمی نژاد عنوان کرد: هم اکنون ۱۲۴ جبهه کاری در شهر اهواز در نقاط ریزشی، توسعه ای و اصلاحی مشغول به کار هستند و با پیمان های جدیدی که فعال خواهد شد، این جبهه های کاری به حدود ۱۸۰ جبهه افزایش خواهند یافت.

وی افزود: ۴۰ جبهه کاری مربوط به قرارگاه خاتم و ۸۴ جبهه مربوط به پیمانکارهایی است که توسط شرکت آبفا مشخص شده اند و مقرر است به زودی ۶۰ پیمان جدید دیگر نیز به این تعداد افزوده شود تا پروژه های فاضلاب اهواز با سرعت بیشتری اجرائی شوند.

منبع: