وارد شدن پاک کننده های نانویی ایرانی به شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی

زیپو کالا: یکی از شرکت های فناور با تولید مواد پاک کننده نانویی برای تمیزکاری LCD ها مقرر است پاک کننده های محصولات یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی داخلی را تامین کند.
به گزارش ایسنا، محلول پاک کننده سطوح استیل، اسپری پاک کننده صفحات نمایش LED و LCD، محلول پاک کننده چندمنظوره و اسپری پاک کننده شیشه همچون شوینده های برپایه فناوری نانو هستند که یکی از شرکتهای فعال در زمینه نانو تولید و به بازار عرضه می کند.
بهتاش هدایتی، مدیر بازرگانی این شرکت فناوری ضمن اشاره به همکاری با یکی از شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی اظهار داشت: تا سال قبل نمایندگی های این شرکت تولید کننده لوازم خانگی مبادرت به خرید محلول های پاک کننده LCD نانویی از ما می کردند که سال جاری قراردادی با این شرکت برای تأمین یک میلیون بطری پاک کننده صفحات نمایش LED و LCD امضا کردیم که تابحال حدودا نیمی از این محصولات پاک کننده را به این شرکت تحویل دادیم.
وی با تکیه بر این که این همکاری محدود به پاک کننده ها نمی گردد، تصریح کرد: هم اکنون روی تولید و فروش محلول های چندمنظوره که برای تمیز کردن کولرهای گازی و همینطور یخچال های این شرکت مورد استفاده قرار گیرد، تمرکز کرده ایم؛ چون که این شرکت تولید کننده لوازم خانگی به دنبال بهبود کیفیت مواد تمیز کننده محصولات خود است، ازاین رو به سمت استفاده از فناوری نانو حرکت کرده است.
هدایتی اضافه کرد: علاوه بر این شرکت، با یکی دیگر از شرکت ها هم وارد همکاری مشترک شدیم تا سالانه ۲۵۰ هزار بطری پاک کننده صفحات نمایش LED و LCD در اختیار آن شرکت قرار دهیم.
مدیربازرگانی این شرکت فناور از افزایش ۹۰ درصدی ظرفیت تولیدی این شرکت نسبت به سال قبل اطلاع داد و اظهار داشت: با راه اندازی خط تولیدات جدید ظرفیت ما افزایش قابل توجهی داشته و از طرفی یک تیم بازاریابی قوی هم به جمع ما پیوسته است که قراردادهای فروش با فروشگاه های بزرگ امضا کرده ایم و هم اکنون محصولات ما در این فروشگاه ها عرضه می شود.»
به نقل از ستاد نانو، به قول وی پس از محلول های پاک کننده LCD و LED، بیشترین فروش در ارتباط با مایع ظرفشویی نانویی این شرکت است.

منبع: