قادری: اطمینان می دهیم محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست

به گزارش زیپو کالا نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواهان برخورد با دلالان در بازار سیمان شد.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، جعفر قادری در تذکری در جلسه علنی بامداد امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دولت انتظار داریم در فرصت باقی مانده موارد در ارتباط با تقسیمات کشوری را حل کند. از دولت آینده هم می خواهیم در نخستین فرصت برای حل به هم ریختگی حقوق ها به مجلس شورای اسلامی لایحه عرضه کند، چونکه مردم انتظاراتی دارند و شاید مجلس به تنهایی نتواند عدم تعادل در حقوق را حل کند، بنابراین نیازمند عرضه لایحه از جانب دولت هستیم تا بتوانیم حقوق های بالا را تعدیل و حقوق های پایین را افزایش دهیم.
وی ضمن اشاره به واکنش ها به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی هم خاطرنشان کرد: اطمینان می دهیم هدف ما صیانت از حقوق کاربران است و مبحث محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست.
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: از دولت می خواهم طرح های نیمه تمام را به سرعت به اتمام نرساند و اجازه دهد دولت آینده این طرح ها را تکمیل و افتتاح کند. همینطور خط دو انتقال آب شیراز علیرغم افتتاح هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده و انتظار می رود مشکل بزودی حل شود.
وی افزود: برخی اعلام نمودند بازار سیمان در اختیار ۱۵ نفر است در صورت صحت این ادعا دستگاههای نظارتی باید برخوردهای لازم را انجام دهند و در غیر این صورت با کسانی که این مسائل را مطرح می کنند برخورد شود.
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در انتها ضمن اشاره به مشکلات حوزه آب در کشور هم اظهار نمود: با وجود تمام خشکسالی ها و مشکلات به نظر می آید این مشکل به وزارت نیرو و مجلس شورای اسلامی باز می گردد چونکه نتوانسته ایم برای جذب مشارکت های مردمی موفق عمل نماییم همینطور تا زمانی که آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اصلاح نشود نمی توان مشکلات را حل کرد.