سیاستی كه می تواند مسكن را از ركود بیرون بیاورد

به گزارش زیپو کالا خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: سیاست های جانبی دولت در کنار طرح اقدام ملی مسکن در مورد عرضه زمین، تحرک جدیدی در بخش مسکن به وجود خواهد آورد که استان خوزستان هم از آن بی بهره نخواهد بود.

محمدحسین پناهی فر در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: با عنایت به سیاست های دولت و وزارت راه و شهرسازی در مورد افزایش تسهیلات بانکی که در شرف اجرایی شدن است، می توانیم شاهد تحول مطلوبی در بخش مسکن باشیم.

وی اضافه کرد: این سیاست ها در حوزه افزایش تسهیلات بانکی می تواند زمینه را برای خروج از رکود بخش مسکن و همینطور رونق این بخش فراهم آورد و شرایطی به وجود آورد تا مردم راحتتر خانه دار شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: دولت، سیاست افزایش تولید مسکن را در کشور در پیش گرفته و در طرح اقدام ملی مسکن هم اقدامات خوبی در حال انجام می باشد که می تواند زمینه را برای خروج از رکود بخش مسکن کشور فراهم آورد.

پناهی فر با اشاره به اینکه با اقدامات در حال انجام بعد از چند سال رکود می توانیم شاهد رونق در حوزه مسکن باشیم، خاطرنشان کرد: سیاست های جانبی دولت در کنار طرح اقدام ملی مسکن در مورد عرضه زمین، تحرک جدیدی در بخش مسکن به وجود خواهد آورد که استان خوزستان هم از آن بی بهره نخواهد بود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن، خود به تنهایی می تواند زمینه ساز تحرک و خروج بخش مسکن از رکود باشد و به خانه دار شدن مردم کمک نماید. در خوزستان این طرح پیشرفت بسیار خوبی در مقایسه با سایر استان ها دارد و وضعیت تأمین زمین در این بخش هم بسیار مطلوب است.

منبع: