دلیل محبوبیت اتاقهای گفتگو

زیپو كالا: چت روم‌ها به مرور زمان پیشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ های ابتدایی و ساده تبدیل شدند به چت روم‌هایی با امكانات زیاد كه فراتر از چت كردن هستند.

چت روم‌ها به مرور زمان پیشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ های ابتدایی و ساده تبدیل شدن به چت روم‌هایی با امکانات زیاد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها این امکان را به شما می‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شوید بدون اینکه از شما شماره تلفن یا ایمیل بخواند شما می توانید به صورت ناشناس با افرادی از سرتاسر دنیا چت و تبادل نظر کنید.

اصطلاح "اتاق چت" یا اتاق گفتگو یا چتروم، عمدتا برای توصیف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهی اوقات حتی کنفرانس ناهمزمان استفاده می شود. بنابراین، اصطلاح چت روم یا Chat room می تواند به معنای هر تکنولوژی از چت آنلاین در زمان واقعی و تعامل آنلاین با دیگران (به عنوان مثال، انجمنهای آنلاین) به محیطهای اجتماعی گرافیکی کاملا جامع باشد. استفاده اولیه از یک چت روم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طریق متن با گروهی از کاربران دیگر است.

قوانین استفاده از چت روم

هرگونه بحث سیاسی، توهین به ادیان، توهین به مقدسات، آشفته کردن افکار عمومی، تبلیغ علیه منافع کشوری

ارسال تبلیغات از سایت ها و وبلاگ های دیگر به هرعنوان کاملا ممنوع می باشد.

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسی و خلاف شرع اسلامی کاملا ممنوع می باشد.

ارسال مداوم شکلک ها و پیام ها باعث کندی روم می شود و کاملا ممنوع می باشد.

تشکر و قدردانی اولیه بابت وقت گذاشتن مطلب زیر که شرح خلاصه از چت روم فارسی اواز چت می باشد.

چت روم همانطور که میدانید محیطی برای چت کردن میباشد اما ما در تلاش هستیم هرچه بیشتر این چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داریم.

اریایی چت رومی قدیمی با امکانات فوق العاده عالی میباشد دارای شکلک ها و اتاق های مختلف از شهر های مختلف و ظاهری زیبا می باشد.

اتاق های گفتگو یا چتروم های زیادی در سراسر اینترنت میباشد اما دلیل ما برای نوشتن این متن این بود که کاربران می گویند چرا دریا چت ؟

خوشحال می شویم به این سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم های دیگه ای وجود ندارد.

در پاسخ باید بگویم که چرا چت روم های فارسی زیادی هستند که به تازگی ایجاد شده است و امنیت اطلاعات در آنها کمتر می باشد.

به دلیل مشخص نمیتوان اسم چت روم فارسی های دیگری را ببریم اما در چتروم ایران چت مدیران و ناظران سایت به صورت همیشگی کاربران متخلف را از چتروم اخراج و برای همیشه مسدود می کند.

مدیریت چت روم اریا بر این باور هست که فرهنگ ایرانیان قابل ستایش و انتشار می باشد.

منبع : http://www.aryachat.com