قیمت سكه ۳۰۰ هزار تومان كاهش پیدا كرد

زیپو كالا: امروز قیمت طلا، سكه و ارز در بازار با كاهش همراه بود.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان (۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) است.
هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان (۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی به قیمت ۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۹۳ هزار و ۷۰۴ تومان (۲۴ هزار و ۲۳۹ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی هم ۱۶۹۸.۱۰ دلار (۲۹.۹ دلار کاهش نسبت به دیروز) است.

دلار کاهشی شد
اما در معاملات ارزی امروز، نرخ دلار و یورو هم کاهش پیدا کرد.
امروز (چهارشنبه) نرخ خرید هر دلار آمریکا در صرافی های مجاز بانکی ۱۷ هزار و ۵۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان ارزان شده است. همینطور نرخ فروش این ارز ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش قیمت دارد.
این صرافی ها هر یورو را ۱۸ هزار و ۵۵۰ تومان می خرند و ۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان می فروشند که نرخ خرید و فروش این ارز هم نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافته است.
همینطور در بانک ها امروز هر دلار به قیمت ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان خریده شد که ۱۵۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت. هر یورو هم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری شد.