جدیدترین قیمت طلا، سكه و ارز

زیپو كالا: جدیدترین قیمت طلا، سكه و ارز را در این خبر بخوانید.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سكه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۸۵۵ هزار تومان (۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سكه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۸۷۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.
همین طور هر عدد نیم سكه به قیمت دو میلیون و ۴۶۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، هر عدد ربع سكه به قیمت یك میلیون و ۴۶۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سكه یك گرمی به قیمت ۹۳۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۹۴ هزار و ۲۵۰ تومان (۴۲۵۰ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی هم ۱۵۵۲.۲۵ دلار است.

از صرافی ها چه خبر؟
اما بازار ارز كه روز گذشته كاهشی بود، امروز مقداری افزایش قیمت را تجربه كرده است؛ به شكلی كه نرخ خرید و فروش ارز در صرافی های مجار افزایش دارد، اما نرخ خرید دلار و یورو از طرف بانك ها كاهش یافته است.
در ایام اخیر قیمت ارز ثبات تقریبی داشت و گاهی هم همچون روز گذشته روند كاهشی در پیش گرفته بود، اما امروز (چهارشنبه) قیمت ها اندكی افزایش یافت.
بانك ها امروز هر دلار آمریكا را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریدند كه نسبت به روز گذشته كاهش یافته است و هر یورو را ۱۴ هزار و ۱۶۰ تومان خریدند كه كاهش ۲۳۰ تومانی را نشان داد.
بر همین اساس، صرافی های مجاز بانك مركزی امروز هر دلار آمریكا را ۱۳ هزار تومان می خرند و ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان می فروشند كه نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.
همین طور این صرافی ها هر اسكناس یورو را ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان می خرند و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می كنند كه نرخ این ارز هم نسبت به روز قبل ۱۰۰ تومان افزایش را تجربه می كند.
همین طور بانك ها تا سقف ۱۰۰۰ یورو به مسافران كشورهای غیر همسایه ارز مسافرتی ارائه می كنند كه قیمت این ارز نیز هم اكنون با احتساب كارمزد بانك مركزی و بانك ها، حدود ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

منبع: