پیكاپ الكتریكی هامر در راهست

به گزارش زیپو كالا گزارش ها حاكیست كه شركت هامر به عنوان یكی از زیرمجموعه های جنرال موتورز می خواهد یك پیكاپ الكتریكی جدید معرفی و روانه بازار كند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، خودرو های شاسی بلند هامر كه همواره عنوان یكی از خاص ترین و قدرتمندترین طراحی های خودرو در جهان را به خود اختصاص می دهند، حالا به نظر می آید كه به سمت و سوی الكتریكی شدن پیش خواهند رفت.
از آنجایی كه خودرو های الكتریكی، پاك و دوستدار محیط زیست در بین مشتریان بازارهای جهانی از استقبال و محبوبیت بالایی برخودار شده است، خیلی از شركت های خودروسازی برتر و معروف در سراسر جهان از برنامه های خود به منظور توسعه، تولید و عرضه خودرو های برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی سخن گفته اند.
طبق گزارش وال استریت ژورنال، حالا شركت هامر بعنوان یكی از زیرمجموعه های جنرال موتورز اخیرا اعلام نموده است كه می خواهد بزودی یك پیكاپ الكتریكی را معرفی و روانه بازارهای جهانی كند.
خیلی از كشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و كاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودرو های تمام الكتریكی و برقی را به تولید انبوه برسانند.
افزایش روز افزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیش تر از این خودرو های پاك، سبب شده است شركت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند. بدین ترتیب شركت های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته اند كه تغییر رویكرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودرو های برقی و الكتریكی و هیبریدی بپردازند تا در سال های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.
دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مكزیك، چین و هند همچون پیشگامانی هستند كه قصد دارند به منظور پیشگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و كاهش دمای كره زمین، تولید و فروش خودرو های بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتاً تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام كنند.