گران ترین خانه های آمریكا

به گزارش زیپو كالا گران ترین خانه فروخته شده در امریكا در سال های اخیر ۲۴۰ میلیون دلار ارزش داشته است.
به گزارش زیپو كالا به نقل از بیزینس اینسایدر، بررسی روند معاملات مسكن آمریكا طی ۱۵ سال گذشته نشان داده است كه گران ترین خانه های فروخته شده در این كشور بالای ۱۰۰ میلیون دلار قیمت داشته اند. در ادامه با گران ترین خانه های فروخته شده آشنا می شوید:
۱-سنترال پارك – نیویورك
یك پنت هاوس واقع در محله ۲۲۰ سنترال پارك جنوبی نیویورك، ژانویه امسال به مبلغ ۲۳۹ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۲۱۹ دلار به فروش رسید تا ركورد گران ترین خانه خریده شده در این كشور طی سال های اخیر را جابجا كند.
۲- است همپتون- نیویورك
این ملك ۱۸ اكری واقع در محله است همپتون نیویورك، در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۱۳۷ میلیون دلار به فروش رسید.
۳- پالم بیچ – فلوریدا
در ایالت فلوریدا املاك لوكس بسیار زیادی وجود دارد اما در سال ۲۰۱۳، یك پنت هاوس واقع در طبقه پنجاهم یك مجتمع مسكونی در منطقه پالم بیچ به قیمت ۱۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به فروش رسید.
۴- گرینویچ – كنیكت
این ملك ابتدا در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۱۹۰ میلیون دلار به فروش گذاشته شد اما در نهایت مالك مجبور شد با ۷۰ میلیون دلار تخفیف، سال بعد این ملك را به قیمت ۱۲۰ میلیون دلار واگذار كند.
۵- هولمبی هیلز – لس آنجلس
این خانه گران ترین خانه فروخته شده در تاریخ شهر لس آنجلس است كه در سال ۲۰۱۹ به قیمت ۱۱۹ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار واگذار شد.
۶- وودساید – كالیفرنیا
این خانه ویلایی واقع شده در ارتفاعات جنگلی كالیفرنیا در سال ۲۰۱۲ و به قیمت ۱۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به فروش رسید.
۷- پالم بیچ – فلوریدا
دیگر نماینده ایالت فلوریدا در لیست امسال یك ویلای ساحلی است كه امسال به قیمت ۱۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار به فروش رسید.
۸- همپتون – نیویورك
دیگر نماینده ایالت نیویورك در لیست امسال كه سال ۲۰۱۶ به قیمت ۱۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار به فروش رسید.
۹- مالیبو – كالیفرنیا
دیگر نماینده ایالت كالیفرینا در لیست امسال یك ویلای ساحلی است كه سال ۲۰۱۸ به قیمت ۱۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار به فروش رسید.
۱۰- منهتن – نیویورك
آخرین خانه رتبه بندی امسال مربوط به پنت هاوسی در طبقه نودم مجتمع ” وان ۵۷” است كه در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۱۰۰ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۴۵۲ دلار به فروش رسید.