رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اعلام كرد: قیمت موز، شلیل و خیار كاسته می شود

به گزارش زیپو كالا رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اظهار داشت: قیمت میوه در بازار به خصوص موز، شلیل و خیار در روزهای محرم كاسته می شود.
اسدالله كارگر در گفتگو با ایسنا، درباره جدیدترین وضعیت قیمت انواع میوه در سطح بازار، بیان كرد: پیش از ایام محرم به علت افزایش برگزاری اعیاد و جشن ها، قیمت میوه هایی همچون موز، شلیل و خیار كه در این مراسم ها بیشتر استفاده می شوند و مصرف روزانه دارند، افزایش پیدا كرد كه بنابر تجربه سال های گذشته پیشبینی می شود در روزهای محرم قیمت آنها كاهش پیدا كند.
وی با اشاره به اینكه وضعیت بازار برای كشاورزان خوب نیست در حالیكه برای مصرف كننده عالی است، خاطرنشان كرد: بازار برای كشاورزان به علت ركود و هزینه های تهیه، حمل و نقل و بسته بندی محصولات به خصوص محصولاتی همچون گوجه فرنگی، پیاز و هندوانه كه قیمت پایینی در بازار دارند، مقرون به صرفه نیست و نامناسب است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تصریح كرد: این در شرایطی است كه وضعیت بازار برای مصرف كننده به علت بارندگی و پرباری محصولات به خصوص میوه و صیفی جات، عالی است.
كارگر در انتها با اشاره به اینكه در عرضه میوه كمبودی نداریم و به علت تقاضا، نوساناتی در عرضه ایجاد می شود كه مقطعی است، اضافه كرد: در ۱۰ سال گذشته محصولات امسال از نظر كیفیت به علت اینكه هم پربار بوده و هم كیفیت آنها بالا رفته است، عالی است.