علوی: شركت های تجارت نفت با عراق پاسخگوی به خطر انداختن جان شهروندان كرد باشند

زیپو كالا: نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملكرد دولت در مورد تولید توسعه در شهرهای كردنشین ادعا كرد: وعده های دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور برای بهبود وضعیت كردستان به فراموشی سپرده شده است.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، سید احسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در تذكر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریك ولادت امام رضا (ع) در تذكری به رئیس جمهور، اظهار داشت: سال هاست فریاد می زنیم كه در آناتومی توسعه كشور شهرهای كردستان به علت عدم توجه و اختصاص اعتبارات مورد نیاز دچار یك ناآرامی و عقب ماندگی در توسعه شده است، وعده های دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور برای بهبود وضعیت كردستان به فراموشی سپرده شده است.
نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی افزود: مبحث انتقال ترانزیت نفت خام و فرآورده های نفتی كردستان عراق و افزایش وحشتناك حجم ترافیك جاده ای در راه جاده های خطرناك مریوان، سنندج و كرمانشاه توسط باندهای ثروت و قدرت چه دستاوردی برای مردم كردستان داشته است؟ تصادفات و تلفات جانی ناشی از این تجارتت شبه مافیایی در این سال ها در شهرها و استان ها مایه تاسف است.
علوی افزود: شركت های درگیر در تجارت نفت با عراق و پخش و پالایش مسئولیت شرعی و قانونی و اخلاقی در مخاطره انداختن جان شهروندان ما را دارند، باید پاسخگو این باشند.