بازدید مدیرعامل شركت آب و فاضلاب از طرح آبرسانی به شهر و ۱۱ روستا دهاقان

به گزارش زیپو كالا مدیر عامل شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور اظهار داشت: انتظار می رود امسال با تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به اجرای شبكه فاضلاب شهرضا، این پروژه در كوتاه ترین زمان ممكن عملیاتی شود.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا-منطقه اصفهان، حمیدرضا جانباز امروز (پنجشنبه) در بازدید از تأسیسات فاضلاب شهرضا و طرح آبرسانی به شهر و ۱۱ روستا دهاقان، اظهار نمود: در یك سال گذشته با ارتقا فرایند تصفیه در این تصفیه خانه شاهد رفع بوی نامطلوب در محورهای منتهی به تصفیه خانه هستیم.
وی با اشاره به اینكه با اشاره به اصلاحات فنی كه در تصفیه خانه صورت گرفت، اضافه كرد: ارتقا تجهیزات در تصفیه خانه فاضلاب شهرضا باعث شد كه بوی نامطلوب در محورهای منتهی به این تصفیه خانه حذف شود كه این امر رضایت مردم را رقم زد.
مدیر عامل شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور رضایتمندی مردم را مهمترین اولویت صنعت آب و فاضلاب كشور برشمرد و اظهار داشت: هدف فعالان صنعت آب و فاضلاب كشور از عرضه خدمات جلب رضایت بیشتر از پیش مردم است.

وی اجرای سریع شبكه فاضلاب شهرضا را خواهان شد و اظهار نمود: انتظار می رود امسال با تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به اجرای شبكه فاضلاب شهرضا، این پروژه در كوتاه ترین زمان ممكن عملیاتی شود.
همینطور مدیرعامل شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور در بازدید از طرح آبرسانی به دهاقان روند اجرای این پروژه را قابل توجه دانست و خاطرنشان كرد: با تكمیل خطوط آبرسانی و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ مردم شهر دهاقان و ۱۱ روستای توابع این شهرستان از آب آشامیدنی با كیفیت مطلوب تر برخوردار می شوند.

وی اجرای شبكه فاضلاب را برای شهر دهاقان ضروری دانست و اعلام نمود: با عنایت به نفود ناپذیر بودن جنس خاك در این شهرستان اجرای شبكه فاضلاب در دهاقان ضروری می باشد.

جانباز همینطور خبر از تخصیص اوراق اسناد خزانه به این پروژه، اظهار داشت: با تخصیص اوراق اسناد خزانه به اجرای شبكه فاضلاب دهاقان این پروژه هر چه سریع تر عملیاتی شود.