
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، با راه اندازی این سرویس شرکت آمازون، مشتریان می توانند طیف وسیعی از اقلام مختلف همچون شیر، تخم مرغ، محصولات تازه، خمیردندان، لوازم آرایشی، غذای حیوانات خانگی، پوشک، محصولات کاغذی، لوازم الکترونیکی، اقلام فصلی، داروهای بدون نسخه، چیپس، سس و موارد دیگر را سفارش دهند.
اعضای سرویس پرایم آمازون می توانند گزینه تحویل سریع را با هزینه ۳.۹۹ دلار برای هر سفارش انتخاب کنند، در حالیکه اعضای غیر پرایم باید مبلغ، ۱۳.۹۹ دلار بپردازند. سفارش های زیر ۱۵ دلار شامل هزینه سبد خرید کوچک ۱.۹۹ دلار خواهد بود.
اکنون، مشتریان در سیاتل و فیلادلفیا می توانند برنامه و صفحه اصلی آمازون را بررسی و گزینه «تحویل ۳۰ دقیقه ای» را جستجو کنند تا دریابند آیا در منطقه آنها فعال است یا خیر. بعد از ثبت سفارش، مشتریان می توانند از راه برنامه، تحویل های خویش را پیگیری کنند.
شرکت آمازون توضیح داد: این شرکت از تاسیسات کوچک تر تخصصی طراحی شده برای انجام کارآمد سفارش استفاده می نماید که به صورت استراتژیک در نزدیکی محل زندگی و کار مشتریان منطقه سیاتل و فیلادلفیا قرار دارند. این رویکرد، ایمنی کارکنان در جمع آوری و بسته بندی سفارش ها را در اولویت قرار می دهد، مسافت را می کاهد و زمان تحویل سریع تر را امکانپذیر می کند.
این اقدام پس از طریق اندازی سرویس تحویل ۱۵ دقیقه ای آمازون در امارات متحده عربی در اکتبر انجام شد. این شرکت در آن زمان اعلام نمود که بعضی از مشتریان سفارش های خویش را در کمتر از ۶ دقیقه دریافت کرده اند.
راه اندازی این سرویس جدید، آخرین تلاش آمازون برای ورود به بازار تحویل سریع در آمریکا است. این غول تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۴، سرویس «Prime Now» را معرفی نمود که تحویل یک ساعته را عرضه می کرد، اما در سال ۲۰۲۱ آنرا متوقف ساخت.
سایت تِک کرانچ گزارش کرد، شرکت آمازون در تلاش برای توسعه انتخابهای تحویل خود بوده و در ژوئن اعلام نمود که می خواهد بیشتر از چهار میلیارد دلار برای سه برابر کردن اندازه شبکه تحویل خود تا سال ۲۰۲۶ سرمایه گذاری کند.
به طور خلاصه، اعضای سرویس پرایم آمازون می توانند گزینه تحویل سریع را با هزینه ۳.۹۹ دلار برای هر سفارش انتخاب کنند، در صورتی که اعضای غیر پرایم باید مبلغ، ۱۳.۹۹ دلار بپردازند. سایت تِک کرانچ گزارش کرد، شرکت آمازون در کوشش برای توسعه انتخابهای تحویل خود بوده و در ژوئن اظهار داشت که می خواهد بیشتر از چهار میلیارد دلار برای سه برابر کردن اندازه شبکه تحویل خود تا سال ۲۰۲۶ سرمایه گذاری کند.
