
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، هزینه های بندری بالاتر از حد انتظار آمریکا برای کشتی های خارجی، در اواسط ماه اکتبر به عنوان قسمتی از اختلاف تجاری میان چین و آمریکا اعمال شد. این وضعیت موجب شد «والنیوس ویلهلمسن» که کشتی های حامل بار خودرو ها و ماشین آلات سنگین به سراسر دنیا را مدیریت می کند، چشم انداز مالی خودرا لغو کند.
«لاس کریستوفرسن»، مدیرعامل شرکت «والنیوس»، اظهار داشت: به درستی می دانیم که این صورتحساب یک هزینه اضافی است که به ما داده شده و باید آنرا به مشتریان خود منتقل نماییم.
طبق گزارش رویترز، توافق اواخر اکتبر میان دونالد ترامپ، رئیس دولت آمریکا و شی جین پینگ، همتای چینی او، به مدت یکسال از پرداخت هزینه های تلافی جویانه برای کشتی های یکدیگر جلوگیری کرد و تغییراتی را که می تواند میلیونها دلار برای شرکت های کشتیرانی هزینه داشته باشد و برنامه های کشتیرانی را مختل کند، به تاخیر انداخت.
اما «والنیوس ویلهلمسن» روز چهارشنبه، اظهار داشت: هنوز معلوم نیست که آیا این تعلیق، شامل هزینه های بندری برای کشتی های باری می شود یا خیر و اخطار داد که کل هزینه آن برای سه ماهه چهارم امسال، می تواند پیش از اقدامات کاهشی و جبران خسارت مشتریان به حدود ۱۰۰ میلیون دلار برسد.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، هزینه های بندری بیشتر از حد انتظار آمریکا برای کشتی های خارجی، در اواسط ماه اکتبر بعنوان قسمتی از اختلاف تجاری میان چین و آمریکا اعمال شد. این وضعیت باعث شد والنیوس ویلهلمسن که کشتی های حامل بار خودروها و ماشین آلات سنگین به سراسر جهان را مدیریت می کند، چشم انداز مالی خودرا لغو کند.
منبع: zipokala.ir
