قطع گاز ۴۸۸ اداره دولتی کشور از آغاز آذرماه سال جاری

به گزارش زیپو کالا، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از قطع گاز ۴۸۸ اداره دولتی کشور از آغاز اجرای طرح پایش مصرف گاز (اول آذرماه) اطلاع داد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی ضمن اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز اداره ها طبق دستور معاون اول رئیس جمهوری، اظهار داشت: با عنایت به روند کاهشی دما، اجرای طرح بازرسی وضع مصرف و پایش دمای اداره های دولتی با شدت بیشتری انجام و برخورد با سازمان های متخلف در این عرصه با جدیت صورت می گیرد.
وی ضمن اشاره به انجام بازدیدهای ادواری از جانب تیم های کارشناسی شرکت ملی گاز ایران، بر ضرورت رعایت حفظ دمای ۱۸ درجه سانتی گراد در همه فضاهای اداری، تاکید کرد.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در رابطه با نحوه برخورد با اداره های متخلف اظهار داشت: از آغاز آذرماه تاکنون، دمای ۱۳۲ هزار اداره دولتی پایش شد که بر این اساس، گاز ۴۸۸ اداره دولتی که با وجود صدور اخطار، به اصلاح مصرف مبادرت نکردند، قطع شد. همینطور ۷۶۲۶ مورد اخطار برای اداره های متخلف هم صادر گردیده است.
وی در انتها خاطرنشان کرد: با عنایت به بخشنامه ابلاغی در خصوص رعایت دمای (۱۸ درجه)، مسؤلان مربوطه در اداره ها مکلفند که حداکثر یک ساعت قبل از آغاز کار، وسایل گرمایشی را روشن کرده و یک ساعت قبل از پایان کار هم وسایل گرمایشی در اداره ها خاموش شود.

منبع: