معاون وزیر نفت اعلام كرد؛ تکمیل سامانه رصد زنجیره سوخت در انتظار تامین اعتبار

به گزارش زیپو کالا، معاون وزیر نفت اظهار داشت: ­ حساب ویژه ای برای ایجاد سامانه رصد زنجیره سوخت­ راه اندازی شده و منتظر تزریق نقدینگی به آن هستیم تا عملیات اجرائی را شروع نماییم.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با اشاره به اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای رصد هوشمند فرآیندها به این شرکت اظهار داشت: نقاطی که باید رصد هوشمند در آنها صورت گیرد را به اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی اعلام کردیم.
وی اضافه کرد: ۷۶ نقطه را شناسایی کردیم و مصوبه مربوط به برگزاری مناقصه آن در هیئت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی صادر شد و پروسه انتخاب پیمانکار بوسیله مناقصه درحال برگزاری است.
این مقام مسئول همین طور اظهار داشت: اقدام دیگر مربوط به تامین تجهیزات باتوجه به توان داخلی است که در بعضی موارد، ظرفیتهای داخلی در حدی نیست که بتوانیم تامین نماییم.
وی اظهار داشت: اعتبار را میان بخش های مختلف که باید کار را انجام دهند، توزیع کردیم، اما طبق قانون باید حساب ویژه ای در این زمینه ایجاد شود که حساب تشکیل شده و منتظر تزریق نقدینگی به آن هستیم تا بتوانیم عملیات اجرائی را شروع نماییم.