از آغاز طرح ساماندهی تاكنون انجام شد؛ پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در خوزستان

به گزارش زیپو کالا، خوزستان دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در استان اطلاع داد.

محمد جامع در گفت و گو با ایسنا، از پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در خوزستان اطلاع داد و اظهار نمود: پیروی مصوبات هفتمین جلسه شورایعالی مسکن با دستور رئیس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استان ها تشکیل و این کارگروه در خوزستان با هدف ساماندهی بنگاه های املاک کار خویش را شروع کرد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات انجام شده در این راستا، تشکیل گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت، اداره کل راه و شهرسازی، مقام قضایی و انتظامی استان بود که از ماه گذشته تا کنون بازدیدهای گوناگونی از مشاوران املاک سطح شهر اهواز و آبادان انجام و تعداد زیادی از مشاوران املاک متخلف پلمب شدند.

دبیر ستاد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان با اشاره به اینکه اتحادیه مشاوران املاک با همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب مشاوران املاک فاقد پروانه اقدام نموده است، اظهار داشت: تشکیل کارگروه های شهرستانی هم با جدیت انجام و گشت های مشترک در این شهرستان ها شروع شده است.

جامع اظهار داشت: از تیرماه سالجاری و همزمان با فصل جابجایی مستأجران، در استان خوزستان گشت های مشترک نظارت بر مشاورین املاک با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان تشدید شده است.

وی اضافه کرد: تابحال تعداد بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی از مشاوران املاک در چارچوب گشت های مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه املاک، پلیس اماکن با همکاری سازمان سمت و اتاق اصناف انجام شده است و در این گشت ها تعداد ۱۵۲ مشاور املاک متخلف شناسایی و پلمب شدند.

منبع: