صعود بیت کوین نزدیک است؟

زیپو کالا: به گزارش زیپو کالا، قیمت بیتکوین می تواند در ماه آینده به روند صعودی کامل برسد اگر خط روند ۲۰۰ هفته ای به همین شکل باقی بماند.
به گزارش زیپو کالا به نقل از کریپتو، کول گارنر، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتالی می گوید که بیتکوین و ارزهای دیجیتالی در راه شکست کلاسیک قرار می گیرند، اگر چندین الگوی آزمایش شده ادامه یابد.
این تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتالی اظهار داشت که روند صعودی بزرگی در انتظار بیتکوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال است و روند قیمت بیتکوین همچنان به رکود ادامه می دهد اما افراد آینده نگر متقاعد شده اند که این چرخه هم مانند هر چرخه دیگری است.
برای گارنر، فعالیت بزرگترین گروه سرمایه گذاران بیتکوین – نهنگ ها – یکی از علل خوشبینی است و می گوید: «روندهای انباشت نهنگ، ستون فقرات بازار گاوی است اما هم اکنون، فقط نهنگ ها نیستند و سرمایه گذاران کوچکتر، معروف به ماهی هم قرار گرفتن خود در معرض بیتکوین را افزایش داده اند.»
این تحلیلگر، نهنگ ها را به علت رفتارشان در چرخه فعلی، «دست الماسی» نامید و اضافه کرد: نسبت سرمایه گذار کوچک به نهنگ در حال افزایش می باشد، یعنی سرمایه گذارانی که این چرخه (۲۰۲۲ – ۲۰۲۳) را واگذار می کنند، کوچک هستند و نهنگ ها آنرا نگه می دارند؛ این روند برای قیمت بسیار قدرتمند به حساب می آید و در گذشته با افزایش متریک قابل مشاهده بوده است.
وی ادامه داد: آخرین چرخه بیتکوین با فروش «بی امان» نهنگ مشخص می شود؛ چیزی که امروزه به صورت قابل توجهی وجود ندارد.
گارنر در عین حال اهمیت نسبت بیتکوین به استیبل کوین را در صرافی اصلی بیتفینکس تکرار کرد و اظهار داشت که هم اکنون رفتاری را نشان داده است که پیش از هر روند صعودی بزرگ در تاریخ بیتکوین مشاهده شده است.
«نهنگ بیتفینکس مهم می باشد و بیشتر از هر موجودیت دیگری در رمزارز، اقدام قیمت کوتاه مدت تا میان مدت را انجام می دهد با این وجود، زمانیکه چنین شکست صعودی قیمت بیتکوین امکان دارد رخ دهد، ناشناخته باقی مانده و گارنر طرفدار عرضه در فصل سوم است.
وی اذعان کرد که قوی ترین استدلال مخالف، خرس فصلی تابستان است. نیرویی قویتر از آن چیزی که بیشتر تصور می کنند و بازار را تکان خواهد آمد اما به احتمال زیاد نه تا سپتامبر چونکه بازارها هنوز باید هفته ها برای اجرا فرصت داشته باشند.
وی نتیجه گرفت که برای باطل کردن روند صعودی، بیتکوین به یک بسته هفتگی کمتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ هفته ای (SMA) که هم اکنون ۲۷ هزار و ۲۳۵ دلار است، به ازای هر داده نیاز دارد.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال هم اکنون ۱.۱۷ تریلیون دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۳۰ درصد بیشتر شده است. هم اکنون ۴۸.۶۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیتکوین بوده که در یک روز ۰.۰۳ درصد افزایش داشته است.
حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۵۷ میلیارد دلار است که ۸.۲۷ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز هم اکنون ۲.۲۷ میلیارد دلار است که ۱۰.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه های پایدار حالا ۱۹.۸۷میلیارد دلار است که ۹۲.۱۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد.
به روزرسانی قیمت رمزارزها (تا ساعت ۰۷: ۳۹ دقیقه به وقت شرقی)
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت کوین
قیمت: ۲۹ هزار و ۱۱۹.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۲ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۱۸۳۶.۲۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۴ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۸۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۹ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۲۴۳.۳۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۹ درصد کاهش
۵- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۶- ریپل
قیمت: ۰.۶۲۵۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۱.۳۰ درصد کاهش
۷- کاردانو
قیمت: ۰.۲۹۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۷۵ درصد کاهش
۸ – دوج کوین
قیمت: ۰.۰۷۵۱۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۴۹ درصد کاهش
۹- سولانا
قیمت: ۲۳.۳۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۳۹ درصد کاهش
۱۰ – پولکا دوت
قیمت: ۵.۰۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۳ درصد کاهش

منبع: