مدیركل غله و خدمات بازرگانی خوزستان خبرداد حمل بیشتر از ۶۰۰۰ تن گندم با قطار به استانهای کشور

به گزارش زیپو کالا، خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از حمل بیشتر از ۶ هزار تن گندم از سیلوی تاریخی آذرپیکان اهواز به وسیله قطار به دیگر استانهای کشور اطلاع داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: با عنایت به راه اندازی مجدد سیلوی تاریخی آذرپیکان اهواز و بازگشت آن به دولت، تابحال بیشتر از ۶ هزار تن گندم به صورت ریلی به دیگر استانهای کشور حمل شده است.

وی اضافه کرد: این سیلو امکان حمل به صورت ریلی و با قطار را دارد و ظرفیت بسیار خوبی است تا محموله های گندم به کمک قطار به استان هایی که امکان بارانداز ریلی را دارند حمل شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار داشت: روزانه بیشتر از یک هزار تن گندم به وسیله قطار از سیلوی تاریخی آذرپیکان اهواز به استانهای موردنظر حمل می شود.

جهان نژادیان ضمن اشاره به ادامه داشتن عملیات خرید تضمینی گندم در خوزستان اظهار داشت: همچنان در شهرستان های شمال شرق خوزستان روزانه بیشتر از یک هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می شود.

وی افزود: تا کنون بیشتر از یک میلیون و ۷۰۷ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و بیشتر از ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به حساب آنها واریز شده است.

منبع: