امکان حمل خودرو با قطار در راه زنجان- مشهد و بالعکس

به گزارش زیپو کالا، شرکت حمل و نقل ریلی رجا امکان ارائه ی خدمت حمل خودرو با قطار را در راه زنجان- مشهد و بالعکس فراهم نمود.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا اظهار نمود: با هماهنگی و پیگیری های انجام شده این خدمت از تاریخ دوم خرداد ماه سالجاری با حرکت واگن حمل خودرو از مشهد و سوم خرداد ماه با حرکت از زنجان شروع می شود.
علی رضا علی سلیمانی با اشاره به اینکه واگن های مذکور به صورت دوطبقه با ظرفیت بارگیری حداقل ۱۰ خودرو است، اضافه کرد: حرکت واگن های حمل خودرو در این راه در ابتدا هر چهار روز در بین صورت می گیرد.
وی درمورد نحوه تهیه بلیت برای خدمت حمل خودرو با قطار افزود: متقاضیان برای دریافت این خدمت می توانند علاوه بر سامانه فروش بلیت در سایت رجا به نشانی: www.raja.ir از راه کانال های فروش مجاز بلیت هم اقدام نمایند.
معاون اجرایی شرکت رجا اعلام نمود: هم وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت، همینطور دریافت برنامه حرکت قطارها، به صورت شبانه روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از راه شماره تلفن ۱۵۳۹تماس بگیرند.
پیش از این امکان خرید بلیت حمل خودرو با قطار در مسیرهای تهران- مشهد، بندرعباس- مشهد، شیراز- مشهد، تهران- بندرعباس، تهران- یزد، اصفهان- بندرعباس، تهران- کرمان، تهران- زاهدان، تهران- اهواز و تهران- تبریز توسط شرکت رجا فراهم گشته است.

منبع: