اساس فعالیت شرکت های تابعه وزارت کار شفافیت و ارتقای بهره وری است

به گزارش زیپو کالا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکتهای تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در راه ارتقای بهره وری و رشد تولید عنوان نمود.

به گزارش زیپو کالا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی با اشاره به اینکه پالایش و پیشگیری از خام فروشی محصولات نفت و گاز در کشور می تواند جهشی در رشد تولید در این حوزه باشد، اظهار داشت: یکی از برنامه های ویژه شرکتهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید ارتقای بهره وری باشد ازاین رو اصلاح فرآیندها می تواند محرکی برای رشد تولید باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصلاح چرخه تولید و عرضه را هم در رشد تولید مهم عنوان نمود و اضافه کرد: منابع بسیار کشور امکان سرمایه گذاری های گسترده را به ما می دهد و در این راه ضروریست با ایجاد صنایع فرآوری از خام فروشی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه رشد تولید منجر به رونق اشتغال هم خواهد شد، اظهار نمود: این مهم نیازمند توانمندسازی جامعه کارگری برای ارتقای دانش است.

وزیر کار اساس فعالیت شرکتهای تابعه وزارت خانه را شفافیت در عملکرد و حرکت در راه ارتقای بهره وری و رشد تولید عنوان نمود و اظهار داشت: یکی از سیاست های مهم ما امسال واگذاری شرکت ها و خروج از بنگاه داری است.

مرتضوی اضافه کرد: امیدآفرینی در قسمت کارگری و توجه به مطالبات آنان هم با هدف حرکت در راه تحقق شعار سال دنبال می شود.

منبع: