از ابتدای طرح نوروزی تاكنون؛ ۴۰۰ خودروی حادثه ساز در اصفهان توقیف شد

زیپو کالا: به گزارش زیپو کالا، رییس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: از شروع طرح نوروزی تا حالا بیش از ۴۰۰ خودرو حادثه ساز در شهرهای اصفهان توقیف ساعتی شدند.

حسن کحال زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با بیان رییس پلیس راهور استان، از شروع طرح نوروزی تا حالا بیش از ۴۰۰ خودرو حادثه ساز در شهرهای اصفهان توقیف ساعتی و از رانندگان این خودرو ها تعهد کتبی عدم تخلف در ادامه سفر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: بنا بر آمار اعلام شده با وجود افزایش حجم ترددهای ورودی و خروجی به استان اصفهان به لطف خدا شاهد کاهش ۷۵ درصدی تعداد متوفیان تصادفات فوتی نوروز ۱۴۰۲ در زمینه های درون شهری استان و کاهش ۵۰ درصدی تصادفات برون شهری منجر به فوت بوده ایم.
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: مطابق با بیان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین امسال، ۱۵ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۱۲۲ تردد در راه های سراسر استان ثبت شده است.
وی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۵۹ دستگاه وسیله نقلیه در طول این مدت به استان اصفهان وارد و یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۱۳۷ دستگاه وسیله نقلیه از جاده های آن خارج شدند که تعداد خودرو های ورودی و خروجی به استان در طول این مدت نسبت به سال پیش از آن ۲ درصد بالا رفته است.

منبع: