تشکیل ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروزی در سازمان هواپیمایی کشوری

زیپو کالا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی و تشکیل ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آگاهی داد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی و تشکیل ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آگاهی داد.
یازرلو اظهار داشت: باتوجه به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی و با ابتکار و راهبری سازمان هواپیمایی کشوری و همین طور باتوجه به پیگیری ها و دغدغه های وزیر راه و شهرسازی، ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲، برای اولین بار در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این ستاد کار عملیاتی خودرا از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ شروع خواهدنمود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داد، اضافه کرد: در این ستاد تمامی عوامل نظارتی و اجرائی از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، نمایندگان شرکت های هواپیمایی با رصد ۲۴ ساعته کارهای مربوط به سفرهای هوایی و خدمات رسانی به مردم را پایش خواهند کرد.
یازرلو اشاره کرد: ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروزی به طور برخط فعالیت فرودگاه ها و ترمینال های مسافری را رصد و با دقت بالا نسبت به همپوشانی احتمالی مشکلات شرکتها و پروازها به طور لحظه ای تصمیم های مربوطه را اتخاذ خواهدنمود.
به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، مانیتورینگ تمامی فرودگاه ها خصوصاً فرودگاه های پرتردد، هم پوشانی مشکلات شرکت ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تأخیرات احتمالی و ارتقا سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی همچون اقدامات این ستاد محسوب می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری او در آخر ابراز امیدواری کرد: ستاد مذکور با تصمیم های عاجل و بصورت لحظه ای بتواند نحوه خدمت رسانی به مسافران هوایی در روزهای نوروز را ارتقا داده و تمامی عوامل صنعت هوانوردی نیز در تلاش شبانه روزی هستند تا رضایت هموطنان و مسافران هوایی کسب شود.