چهارمین کشتی ایرانی حاوی بار صادراتی عازم ونزوئلا شد

زیپو کالا: چهارمین کشتی حاوی بارهای صادراتی ایران با برنامه ریزی ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران عازم ونزوئلا شد.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، در جهت سیاست های دولت سیزدهم و با تکیه بر ضرورت توسعه صادرات کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی، چهارمین کشتی حاوی محموله های صادراتی تولیدکنندگان ایرانی راهی ونزوئلا شد.
بر اساس پیش­ بینی های صورت گرفته از طرف گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار است کشتی بعدی حاوی محموله های صادراتی ایران، در صورت تکمیل ظرفیت ­های پیش بینی شده، بهمن ماه سالجاری روانه ونزوئلا شود.
همچنین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مکاتبات مختلفی که با مراجع ذی صلاح و اتاق های تجاری داشته، آمادگی خودرا جهت برقراری خط منظم حمل بار صادراتی به کشور ونزوئلا اعلام نموده که در صورت استقبال تجار و صادرکنندگان ایرانی، امکان برقراری این خط منظم فراهم بوده و ناوگان ملی کشتیرانی محدودیتی در این حوزه نخواهد داشت.
به گزارش گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بررسی های اقتصادی صورت گرفته حکایت از آن دارد که حمل بار به طریق دریایی، تاثیر قابل توجهی در حمل بار صادراتی صادرکنندگان ایرانی داشته و برخی مسیرهای پیشنهادی به تجار و صادرکنندگان بوسیله ترکیب زمینی و ریلی برای حمل بار صادراتی به ونزوئلا علاوه بر افزایش مدت زمان حمل بار، منجر به بالا رفتن هزینه های جانبی نیز خواهد شد.
در عین حال کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در صورت افزایش تقاضا برای حمل بار به مقصد این کشور، قطعا با به کارگیری کشتی­ های دارای تناژ بالاتر خود، نسبت به کاهش هزینه حمل بار اقدام خواهد نمود.