معاون استاندار گلستان: هیچ حیاط خلوتی در دولت نداریم

به گزارش زیپو کالا، گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ضمن اشاره به دستور رئیس جمهور برای مبارزه قدرتمند با فساد، اظهار داشت: دیگر دوره بهانه آوردن برای مبارزه با رانت و ویژه خواری تمام شده است.
مهدی دهرویه امروز پنج شنبه ۱۰ شهریور در جمع روسا و اعضای هیئت مدیره صنوف بازار شهرستان گنبدکاووس ضمن اشاره به این که بازاریان در نظام جمهوری اسلامی یک تاریخ باعظمت و پرافتخار دارند، اظهار نمود: بازاریان از دوران مبارزات با طاغوت تا به امروز در صحنه های مختلف در کنار مرجعیت و روحانیت همواره به دنبال دفاع از مظلوم و استقرار و استقامت نظام اسلامی بوده اند.
وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد امروز اولویت اصلی دولت و دولتمردان است، اضافه کرد: در این راه تردید نداشته باشید که با تمام قدرت ایستاده و تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی آییم چونکه وضعیت بیمار اقتصاد کشور را معلول همین فساد و لابی های اقتصادی پشت پرده می دانیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تکیه بر این که ما اصناف را همواره در کنار خود و همراه دولت می دانیم، تصریح کرد: در دولت سیزدهم دستور رئیس جمهور مبارزه با رانت و فساد است و هیچ بهانه ای برای پاکسازی فضای اقتصادی از زیاده خواهی و ویژه خواری وجود ندارد.
دهرویه از برخورد جدی دولت با هر کس که بخواخدددر برابر قانون و مردم بایستد اطلاع داد و اظهار داشت: در این دولت قرار نیست فرمانداری از اصناف پول بگیرد یا اصناف را قلکی برای کارهای خود بداند، هر چند اصناف در برگزاری مراسمات ایام الله و اقدامات نیکوکارانه همواره پیشگام بوده و در کنار مردم خواهد بود.
وی ضمن اشاره به این که در فرمانداری هیچ حیاط خلوتی نداریم، افزود: درب فرمانداری به روی همه مردم بخصوص شما بازاریان همواره باز بوده و هست.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تکیه بر ضرورت حل مشکلات و اختلاف نظر میان بازار با سازمان امور مالیاتی، خاطرنشان کرد: در نشست مشترکی با حضور طرفین مسائل و مشکلات در رابطه با این حوزه را مطرح و در صورتیکه توان تصمیم گیری در رابطه با آن مطابق قانون در شهرستان و استان باشد بطور قطع مشکلات را رفع خواهیم کرد.

منبع: