وزیر اقتصاد و امور دارایی: نگاه بخشی برخی دستگاه ها سرمایه گذاران را گرفتار مشکل کرده است

به گزارش زیپو کالا، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: نگاه بخشی برخی دستگاه ها سرمایه گذاران را گرفتار مشکل کرده است

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، سیداحسان خاندوزی عصر پنج شنبه در نشست فعالان اقتصادی شهرستان بناب ضمن اشاره به مشکلات موجود پیش روی فعالان اقتصادی و تولیدی اظهار نمود: متأسفانه زمان زیادی صرف مراحل قانونی می کردند که بنا شد در حوزه دستگاههای اقتصادی استان همچون گمرک، سازمان مالیاتی و شبکه بانکی در این حوزه فعال تر عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه باید راه برای سرمایه گذاران هموار شود؛ خاطرنشان کرد: پشتیبانی از سرمایه گذاران وظیفه اصلی مدیران است.
وزیر اقتصاد همینطور به ظرفیت های بالای آذربایجان شرقی و شهرستان بناب در تولید و صادرات اشاره نمود و اظهار داشت: انتظار از این استان تبدیل شدن به الگوی مناسب و مثال زدنی در تشویق سرمایه گذاری و ایجاد مسیر کوتاه در تولید است تا سایر استان ها هم از تجربیات آن در این حوزه بهره مند شوند.
خاندوزی سپس در مورد استرداد ارزش افزوده صادرات تصریح کرد: مقرر شد یک مهلت یک ماهه برای استرداد ارزش افزوده تعیین و این زمان بندی رعایت شود تا سرمایه در گردش تولیدکنندگان هم تأمین شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: پتانسیل و ظرفیت اقتصادی شهرستان بناب بسیار بالاست، بنابراین مسیر توسعه اقتصادی بناب باید سرعت بیشتری بگیرد.

منبع: