مهر خبر می دهد؛ افزایش قیمت شوینده ها کذب است

با توجه به این که تغییر قیمت صنایع شوینده باید با مجوز سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار باشد، پیگیری ها حکایت از این دارد که قیمت های جدید اعلامی مورد تایید این دو نهاد نیست.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، بامداد امروز در فضای مجازی نامه ای از طرف انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران منتشر گردید که نشان از افزایش قیمت محصولات مختلف این صنعت از ۵۰ تا ۸۰ درصد می داد.
این در حالی است که تغییر قیمت صنایع شوینده باید با مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار باشد و همین طور به دستور معاون اول رییس جمهوری، هرگونه تغییر قیمت همه محصولات و کالاها با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و بعد از اعلام این ستاد خواهد بود.
در همین راستا پی گیری های خبرنگار مهر از هر دو نهاد حکایت از آن دارد که این قیمت ها مورد تأیید نیست و این انجمن هنوز مجوزی برای تغییر قیمت دریافت نکرده است.
بنابراین، بااینکه انجمن صنایع شوینده از حدود دو ماه پیش به دنبال افزایش قیمت محصولات خود است و حتی در مقطعی اعلام نمود که پس از ماه رمضان قیمت های جدید اعمال خواهد شد با این وجود هنوز رایزنی هایش با نهادهای بالادستی به نتیجه ای نرسیده و درحال حاضر نباید تغییری در قیمت محصولات این صنعت ایجاد شود.