حمل نفت خام در دولت سیزدهم ۲ برابر شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به افزایش دو برابری حمل نفت خام در دولت سیزدهم اظهار داشت: شرکت ملی نفتکش که یکی از شرکتهای زیرمجموعه صندوق هاست، دستاوردهای مطلوبی داشته و برای حمل نفت هیچ مشکلی ندارد.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، حجت الله عبدالملکی، در حاشیه بازدید از بیست وششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش های اعلام شده، شرکت ملی نفتکش ایران جزو سه ناوگان بزرگ جهان به حساب می آید که برای داخلی سازی فعالیتهای خوبی انجام داده است، اظهار داشت: بدون شک از این داخلی سازی حمایت خواهیم کرد.
وی ضمن اشاره به شرایط سخت کارگران در حوزه نفت و انرژی اظهار نمود: مساله کارگری در شرایط سخت در شورایعالی کار مدنظر است، بخش زیادی از جامعه ما را کارگران می سازند که درباره تعیین دستمزد و وضع آنها در شورایعالی کار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی حضور دارند و با نگاه سه جانبه گرایی توافق ها انجام می شود که دولت هم از این تصمیم ها کمک و پشتیبانی می کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی تمرکز بر تحول الگوی مدیریت با نگاه جهادی و استقرار مدیران انقلابی است. این تغییر رویکرد دستاوردهای خوبی داشته است که به رکورد در تولید و سودآوری برای شرکتهای زیرمجموعه های صندوق های پنجگانه وزارت کار منجر گردیده است.
عبدالملکی ضمن اشاره به افزایش دو برابری حمل نفت خام در دولت سیزدهم اظهار داشت: شرکت ملی نفتکش که یکی از شرکتهای زیرمجموعه صندوق هاست دستاوردهای خوبی داشته است، برای حمل نفت هم هیچ مشکلی ندارد و ظرفیت حمل افزایش پیدا کرده است.
وی اظهار نمود: یکی از اتفاق های خوب در شرکتهای تابع وزارت کار، گرایش به رویکرد دانش بنیان و تولید داخلی است، یکی از شرکتهای زیرمجموعه این وزارت خانه در حوزه پالایشگاهی موفق به داخلی سازی ۱۵۰۰ قطعه شده است و سایر شرکت ها برای مرتفع ساختن نیازهای فناورانه با شرکتهای دانش بنیان وارد مذاکره شده اند.