معاون بنیاد مسكن خبر داد؛ رفع مشکلات پرداخت تسهیلات مسکن روستایی

معاون بنیاد مسکن اظهار داشت: ضمانت نامه سازمان برنامه و بودجه درباب افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی نیاز بود که با قول مساعد معاون اول رییس جمهور این مشکل رفع شده است.

به گزارش زیپو کالا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی با اشاره به علل تأخیر در پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی اظهار داشت: سامانه پرداخت این تسهیلات مشکلاتی داشت که در تفاهم وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این مشکل حل شده است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباب افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی هم اضافه کرد: ضمانت نامه سازمان برنامه و بودجه در این خصوص نیاز بود که با قول مساعد معاون اول رییس جمهور این مشکل رفع شده است.
وی اظهار داشت: بانک سپه تنها بانکی است که ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن را آغاز نموده است و امیدواریم سایر بانکها نیز دراین زمینه همکاری لازم را داشته باشند. بنیاد مسکن سال قبل طبق برنامه ۱۳۵ هزار خانوار را برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی به بانکهای عامل معرفی نمود که ۷۵ هزار نفر از این تعداد، عقد قرارداد کرده و کار ساخت واحدهای مسکونی را آغاز نموده اند.