اهدای زمین مجانی به خانوارهای دارای سه فرزند

به گزارش زیپو کالا بر مبنای قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از ۱۹ آبان سال جاری به بعد متولد می شود زمین مجانی اختصاص می یابد که شب گذشته توسط معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان یک برنامه تلویزیونی، نخستین قطعه زمین به یک زوج که دارای فرزندان چهارقلو اهدا شد.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، شب گذشته در جریان برنامه تلویزیونی از جانب محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ سند یک قطعه زمین به صورت مجانی در اختیار یک زوج دارای فرزندان چهارقلو از شهر خوی قرار گرفت. این زمین بعد از آن هدیه شد که رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ اعلام نمود در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) یک تکه زمین به خانواده هایی که دارای ۴ قلو هستند و یا فرزند چهارم آنها سال جاری به دنیا آمده باشد تخصیص می یابد.
با تصویب و ابلاغ قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۹ آبان، به خانواده هایی که فرزند سوم آنها پس از این تاریخ به دنیا بیاید، زمین مجانی اختصاص می یابد.
محمود محمودزاده ـ معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ـ در این خصوص اظهار داشت: در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر کسانی که از تاریخ تصویب قانون تعالی خانواده، صاحب فرزند سوم شوند از جانب وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت، قطعه زمینی به صورت مجانی دریافت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: این تخصیص به صورت سه دانگ سه دانگ است؛ به صورتی که سه دانگ به پدر و سه دانگ به مادر تعلق می گیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی همینطور اظهار داشت: در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر که بعنوان کلان شهر محسوب می شوند در شهرهای جدید آنها که مجاور این شهرها است این واگذاری صورت می گیرد.

منبع: